10 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Trip.com
Hotels.comUS$ 425
PricelineUS$ 426
TravelocityUS$ 425
Beoordeeld op 10 mei 2021 via mobiele applicatie

Deze locatie even buiten de haven biedt veel rust en een absoluut zee gevoel.
We waren er toen de restaurants nog beperkingen hadden ivm avond opening maar de gerechten in het restaurant van het hotel waren op een goed niveau en hebben eigenheid
Kamer lay out bediening en infrastructuur zijn erg goed.
Zelden krijg je een dergelijke prijs/ kwaliteit verhouding.

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 12 augustus 2020 via mobiele applicatie

We hadden met 6 geboekt twee nachten , maar toen we aan kwamen bij hotel zat er een vrouw bij de receptie die nog bezig was met andere gasten in te checken . Ze was alleen. Na twintig min wachten hielp ze ons. De rest keek even rond in hotel en zag dat er niks te doen was . Bovenop dak klein zwembad met 4 ligbedden zonder barretje. Drinken dan moest je telefoneren! Geen ontbijt of lunch daarvoor eerst stuk lopen buiten hotel. Onze kinderen vonden het zo teleurstellend dat ze vroegen of we niet iets anders konden boeken ! Ze zijn in leeftijd van 21 tot 27 ! We legden situatie uit en receptioniste zei dat we perse 1 nacht moesten betalen wat begrijpelijk is! Ze liet ons de kamers zien en deze waren prima maar de rest van hotel is echt voor rust zoekers ! Uiteindelijk in hotel erachter verbleven( aquas de Ibiza) wat veel gezelliger was en met vele faciliteiten . Dit hotel is geschikt als je eenzaam bent , rust zoekt, niet houdt van drankjes , je op de kamer wilt blijven de hele dag Ed Ik snap niet dat het hotel zo’n positieve feedback krijgt ik raadt het niemand aan! Al bij binnenkomst denk je , wat is dit??? Zielig in een hoekje zit 1 vrouw die alles regelt en ze was niet eens vriendelijk !
Dus onze mening is : NOOIT MEER

Datum van verblijf: augustus 2020
Daniel Cortina Ullate, Director General van Catalonia Royal Ses Estaques, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2020

Dear guest,

The only request we make to our guests before writing a review is to have stayed in the hotel. It is quite understandable. But this is not the case, as you never stayed in the hotel. You just found the hotel was too quiet. But quietness is exactly what we sell to our guests, among other features like the amazingly beautiful environment, the wonderful views over the ocean...But of course, you were not interested at all in all those features. You even found quietness a problem. As it is commonly said, horses for courses. We wish you a wonderful summer.

Beoordeeld op 17 november 2019

Dit was echt een prachtig hotel. Het zicht vanuit de kamers was echt verbluffend. Ook het dak zwembad en het gezonde uitgebreide ontbijt waren echt top! Bedankt! Wij keren zeker tevreden terug naar jullie hotel.

Datum van verblijf: november 2019
DanielC16428, Director General van Catalonia Royal Ses Estaques, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 november 2019

Beste gast,

Heel erg bedankt voor je lieve complimenten. Wij wensen u prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.

Beoordeeld op 18 mei 2019 via mobiele applicatie

Wat een heerlijke 10 dagen hier. Van ontvangst bij check in tot het afscheid. Héérlijke kamer, een douche om mee naar huis te nemen, een uitzicht om van te watertanden, prima ontbijt en op alle fronten het vriendelijkste en behulpzaamste personeel. Toppertje!!

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 1 november 2018

Wij waren met 3 koppels in Ses savines. Was een echt leuke ervaring. Het meisje aan de receptie desk was zo vriendelijk, je kan het nauwelijks geloven. Kamers zeer groot en netjes. Prachtige badkamer annex dressing. Geweldig uitzicht. Lekker ontbijt. Pool op het dak is echt genieten. Vooral de ligging is top: zo rustig. Wij gaan volgend jaar terug.

Kamertip: Neem niet lager dan de 2e verdieping. Uitzicht is zo mooi.
Datum van verblijf: oktober 2018