Gratis annuleren tot 15/08/22
Hotels.comUS$ 782
TravelocityUS$ 782
HurbUS$ 798
Beoordeeld op 12 augustus 2020 via mobiele applicatie

Wij hadden aanvankelijk een boeking met 6 in het nabij gelegen Catalonia Royal Ses Sauvines hotel maar dit vonden wij teleurstellend , vanwege zeeer klein zwembad en weinig faciliteiten . We zijn toen naar dit hotel gelopen om te vragen of ze plek hadden. De receptioniste was aardig en liet ons twee soorten kamers zien en vertelde dat we konden komen. Het hotel was niet zo druk ( denk door Corona) en had beneden prachtig zwembad met mooie lunch bar. We gingen meteen genieten van heerlijke lunch en daarna zwemmen op het dakterras, waar we bijna alleen waren. Drankjes konden besteld worden bij de bar daar en de zwembaden waren prachtig met mooi uitzicht over de plaats en de haven.Lekkere chill muziek
Eten in avond kan ik niet beoordelen want dat deden we elders, maar restaurant zag er top uit. Bedoening super aardig overal in hotel
Ochtend: vanwege Corona QR code aan tafel voor gerechters zoals gebakken ei, yoghurt ed ook was er buffet waar je kon aanwijzen wat je wilde! Heel goed ontbijt

Kamers perfect en netjes onderhouden. We zijn er slechts twee dagen gebleven maar achteraf hadden we ons daar zeker week kunnen vermaken
Dank jullie wel voor alles en ga zo door met jullie mooie hotel Evelyn Muller

Datum van verblijf: augustus 2020
Departamento Marketing, Dueño van Aguas de Ibiza Grand Luxe Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 augustus 2021

Beste Evelien,

We stellen uw opmerking zeer op prijs en zijn blij om te zien dat u een goede ervaring heeft gehad in ons hotel.

We streven altijd naar het beste voor onze klanten door kwaliteitsservice te bieden en onze professionals streven er altijd naar om aan de behoeften en verwachtingen van de klant te voldoen, waarvoor we blij zijn te zien dat we ons doel hebben bereikt.

Wij nodigen u van harte uit om ons in de nabije toekomst nogmaals te bezoeken, waar wij u met open armen zullen ontvangen.

Nogmaals bedankt voor het genieten van uw verblijf in Aguas de Ibiza en voor het helpen van ons dag na dag te verbeteren.

Een hartelijke groet,

Algemeen manager.

Beoordeeld op 7 augustus 2020

Zonet 5 dagen verbleven in dit hotel. We hebben een kleintje van 6 maanden en ik moet zeggen dat het hotel en personeel enorm kindvriendelijk is. Dagelijks werd er zonder probleem een vers groentepapje gemaakt voor hem. Eten zeer lekker. Personeel enorm vriendelijk. Mooie zwembaden. Ondanks covid19 zorgde het hotel toch voor een relax sfeer , alles was ook zeer hygiënisch. Aanrader: massage in de spa ! Ook een late check-out was mogelijk zodat ons kleintje nog een dutje kon doen voor we de vlieger opmoesten ! Danku aguas ibiza voor deze onvergetelijke ervaring !

Datum van verblijf: augustus 2020

Beste klant,

Een hartelijke groet,

Algemeen manager.

Beoordeeld op 30 september 2019 via mobiele applicatie

Super mooi hotel bij de haven van Santa Eularia,alles was perfect in orde qua netheid en service. Mooie kamers,prachtig uitzicht!! Gezellig dakterras met twee zwembaden. Top Peruviaans restaurant op het dak!!Vriendelijk personeel!!wij komen terug.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 9 september 2019 via mobiele applicatie

prachtige kamer met heerlijk bed.
inclusief heerlijk ontbijt.
roof top met 2 zwembaden en heerlijke cocktails. in de tuin groot zwembad met lekker restaurant.
gratis gebruik van spa.
maar vooral bijzonder is het ontzettend vriendelijke personeel. Omdat we laat vertrokken werd nog even een kamer geregeld om om te kleden, echt topservice!!

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 25 augustus 2019 via mobiele applicatie

Net 1 stap binnen en er wordt gevraagd of je een glas koude bubbels lust of water of iets anders. Uitstekende indruk en die is zo gebleven. Prachtige ruime en luxe kamers. 2 keer per dag schoon. Elke dag fles water. Goed zwembad. Heel erg vriendelijk personeel. Goeie locatie. Als ik iets moet zoeken zou het ontbijt iets beter kunnen.
De 5 sterren meer dan waard.

Datum van verblijf: augustus 2019
GMAguasdeIbiza, Director General van Aguas de Ibiza Grand Luxe Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2019

Dear Guest,

Thank you very much for your feedback, it is very useful for the management and all the team.

We look forward to welcome you back to Aguas de Ibiza Grand Luxe Hotel very soon.

Best regards,

General Manager