12 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 15/08/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 16/08/22
Gratis annuleren tot 16/08/22
PricelineUS$ 767
TravelocityUS$ 656
HurbUS$ 791
Beoordeeld op 30 september 2019 via mobiele applicatie

Super mooi hotel bij de haven van Santa Eularia,alles was perfect in orde qua netheid en service. Mooie kamers,prachtig uitzicht!! Gezellig dakterras met twee zwembaden. Top Peruviaans restaurant op het dak!!Vriendelijk personeel!!wij komen terug.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 9 september 2019 via mobiele applicatie

prachtige kamer met heerlijk bed.
inclusief heerlijk ontbijt.
roof top met 2 zwembaden en heerlijke cocktails. in de tuin groot zwembad met lekker restaurant.
gratis gebruik van spa.
maar vooral bijzonder is het ontzettend vriendelijke personeel. Omdat we laat vertrokken werd nog even een kamer geregeld om om te kleden, echt topservice!!

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 25 augustus 2019 via mobiele applicatie

Net 1 stap binnen en er wordt gevraagd of je een glas koude bubbels lust of water of iets anders. Uitstekende indruk en die is zo gebleven. Prachtige ruime en luxe kamers. 2 keer per dag schoon. Elke dag fles water. Goed zwembad. Heel erg vriendelijk personeel. Goeie locatie. Als ik iets moet zoeken zou het ontbijt iets beter kunnen.
De 5 sterren meer dan waard.

Datum van verblijf: augustus 2019
GMAguasdeIbiza, Director General van Aguas de Ibiza Grand Luxe Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2019

Dear Guest,

Thank you very much for your feedback, it is very useful for the management and all the team.

We look forward to welcome you back to Aguas de Ibiza Grand Luxe Hotel very soon.

Best regards,

Carmen Molina
General Manager

Beoordeeld op 6 augustus 2019 via mobiele applicatie

Een mens gaat op vakantie om rustig wakker te worden, om rustig een boekje te lezen op het terras.
Als je kamers naast een bouwwerf liggen (notabene om een rooftoprestaurant te bouwen op dit hotel) en alles dat naar boven moet je raam voorbij komt, dan is dat niet bepaald aangenaam.
We boekten pas in mei dus het hotel wist dat dit niet klaar zou zijn. Dan verwacht je een eerlijke communicatie.
De werken zouden klaar zijn op 2/8 maar helaas, dat is slechts deels, dus wel blijven met het kabaal zitten. En aan de vooruitgang te zien... dit is voor de rest van het seizoen.
Een terras vol bouwstof, het kabaal (kloppen, boren, slijpschijven) en mottig uitzicht, dat is geen 1000€ per dag waard (2 Kamers).
Room with a view? Not!

Datum van verblijf: juli 2019
GMAguasdeIbiza, Director General van Aguas de Ibiza Grand Luxe Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2019

Dear guest,

Thank you very much for your feedback, we really appreciate it. In the name of Aguas de Ibiza Grand Luxe Hotel we are very sorry the inconveniences. We were working on a new area and unfortunately the construction was delayed. However, the new area is already open and everything is back to normal. We would love to further assist you with this, please don't hesitate to contact us if needed.

Kind regards,

Carmen Molina
General Manager

Beoordeeld op 10 juli 2019

Fantastisch hotel met erg vriendelijk personeel. Geweldig ontbijtbuffet, erg mooie kamers, van alle gemakken voorzien.
Enige nadeel is dat het vrij druk is, geen goede tafels meer beschikbaar bij ontbijt, geen bedjes meer bij het zwembad... dat past eigenlijk niet bij dit niveau.

Datum van verblijf: juli 2019