“Leuk restaurantje aan baai”
Beoordeling van Pura Vida Beach Restaurant

Pura Vida Beach Restaurant
Geclassificeerd als nr. 69 van 310 Restaurants in Santa Eulalia del Río
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke wat kleinere plek waar we wel eens naar het strand gaan en hapje eten (lunch), zo ook dit jaar. Eten is ok, maar moet je niet teveel van verwachten. Veel mensen met kleine kinderen komen hier graag, dus de hamburgers gaan hard zeg maar.

Datum van bezoek: augustus 2021

12 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Prettig en gezellig restaurant. Rustige, aandachtige bediening en lekkere gerechten. Kindvriendelijk en gelegen aan een mooi, rustig zandstrand. Het was er toen wij er waren redelijk rustig. Ze verdienen meer gasten was mijn gevoel, want dit is een leuke en aangename plek om te eten.

Datum van bezoek: juli 2021
5 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten is lekker, leuk uitzicht. Bediening is helaas erbarmelijk: veel lawaai aan de buitentoog, smeken om te kunnen bestellen, eten wordt gebracht terwijl je nog met aperitief en hapje bezig bent. Jammer, want hier valt veel meer uit te halen. Wetende dat dit geen goedkope plek is om te eten, was de ontgoocheling dan ook groot…

Datum van bezoek: augustus 2021
16 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke plek en wat lekker gegeten. Zo rust gevend aan een kleine baai. Vriendelijk personeel en in een woord gewoon T O P

Datum van bezoek: juni 2021
23 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren hier voor de lunch. Wat een fantastisch restaurant is dit!
De lekkerste tonijntartaar ooit gegeten. En de mosselen en venusschelpen waren ook top, je proeft de zee. Als hoofdgerecht de zeebaars in zoutkorst met daarbij een salade van tomaten en aardappeltjes met piementos de padron en ui gegrild. Heerlijk!!! Hele vriendelijk bediening.
De locatie is ook super mooi aan het strand met uitzicht over de baai. We hadden ons geen betere laatste lunch kunnen bedenken.

Datum van bezoek: mei 2021

Reizigers die Pura Vida Beach Restaurant bekeken, bekeken ook

Santa Eulalia del Río, Ibiza

In Pura Vida Beach Restaurant geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.