“Prachtige locatie met zalig eten!”
Beoordeling van Restaurante Sa Finca

Keukens: Internationaal
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Reserveringen
18 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige locatie! Lekker eten en zeer vriendelijk personeel! De moeite! Voor herhaling vatbaar! Zeker doen! Groetjes

16 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prachtige avond gehad. De eigenaresse gaf ons een vriendelijke ontvangst, wij leerden later dat zij ook enkele woorden Nederlands sprak.
De ervaring begon met het prachtige uitzicht dat je had op de bovenverdieping. We konden in de avond genieten van een prachtige zonsondergang.
De maaltijden waren heerlijk en groot. Het is niet mogelijk om met honger buiten te komen! Wij vinden het alvast een topper!

Als je in Ibiza verblijft is een bezoek aan dit restaurant zeker een must.

10 augustus 2021 beoordeeld

Naar jaarlijkse gewoonte opnieuw bij Sophie & Eric gaan eten in Sa Finca. Eerlijke keuken en lekker gegeten opnieuw. Zicht is fenomenaal mooi over de baai van Santa Eulalia.

8 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst in een prachtige setting net buiten de gezellige drukte van Santa Eulalia. Juiste porties, mooi gepresenteerd en correct wijnadvies. Als Spanjaard ga je laat tafelen, maar hier is dat misschien zonde want na 8u mis je de mooie zonsondergang. Absoluut een aanrader, al was het maar om de gedreven gastvrouw aan het werk te zien. Dikke pluim voor Restaurante sa finca!

Datum van bezoek: juli 2021
3 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren ongelooflijk verrast door het prachtige uitzicht!
Het eten was ook zeer lekker! Mijn vriend bestelde krokodil voor €24 en ikzelf nam zeebaars voor €17. De porties waren niet heel groot, maar hierdoor konden we nog genieten van een nagerecht. De prijzen vallen hier reuze mee en je ontsnapt hier echt aan de drukte. Een echte aanrader!

Reizigers die Restaurante Sa Finca bekeken, bekeken ook

Santa Eulalia del Río, Ibiza

In Restaurante Sa Finca geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.