Beoordeeld op 6 juni 2018 via mobiele applicatie

9 nachten verbleven we in PASB. Weer een nieuwe Pestana ervaring.
In tegenstelling tot onze eerdere Pestana hotels is PASB kleiner van omvang en daardoor ook veel rustiger. Kamers en ontbijt zijn prima en de bediening door het jonge personeel was erg vriendelijk en dienstbaar.
Het was een super verblijf en zeker een aanrader als je voor rust kiest.

Datum van verblijf: juni 2018
Pedro C, Gestor van Pestana Alvor South Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juni 2018

Dear Thommy60,

What a super review, thank you so much!

All the team will be delighted for all your kind words,

We hope to see you again very soon,

Beoordeeld op 25 mei 2018

Wij verbleven in PASB gedurende 7 nachten voor een golf-tripje met 9 personen, en hebben echt genoten, van het eerste moment!
Vlotte ontvangst door Pierre, met G&T, glimlach en zon op terras terwijl ze onze kamers klaar maakten. Upgrade van de kamer gekregen van gelijkvloers naar verdieping. Mooie, nette kamers, met alles voorhanden (zelfs een klein ijskastje met enkele gratis drankjes). Open rekken met kleerhangers en manden is ff wennen.
Ontbijt prima geregeld, alles voldoende voorhanden: brood, charcuterie, ei/spek/bonen, fruit, gebak, ...
Verbeterpuntjes: 1) ruimte nodigt niet uit om s'avonds nog een drankje in 'bar' te nuttigen, redelijk ongezellig. Je zit er dan ook bijna gans alleen ...
2) drie zwembaden is prima aanbod, maar mss toch handiger indien minstens 1 in voorjaar (mei) verwarmd zou zijn. We zijn niet direct ijsberen, en zwemmen onder 20° is dan ook niet direct ons ding, spijtig.
Hotel op nauwelijks 1 minuutje stappen van uiterst net strand, met boardwalk links naar mooie rotspartij, en rechts naar Alvor, waar keuze te over is aan restaurants en bars.
Wij zijn fan!

Datum van verblijf: mei 2018

Dear Kapees,

Thank you so much for all of your kind words, all the team will be very happy especially Pierre!

Nothing leave us more happy than to realize that you loved our Hotel and our always smiling team.

We hope that you visit us very soon.

Beoordeeld op 10 april 2018

Een prettig en ruim opgezet hotel met hele vriendelijke en gastvrije bediening. De mensen zullen alles doen om je persoonlijke aandacht te geven en service staat hoog in het vaandel bij hen. Omdat ik een fiets voor een week had gehuurd, kon deze in en een afgesloten ruimte worden gestalt. Wifi is overal en voor niets, net zoal de kluis op de kamer. (Ik ervaar dat nog wel eens anders)
De kamer is schoon en het bed van een goede kwaliteit. Ook s ‘avonds krijg je nog schone handdoeken zodat je je niet hoeft druk te maken over een natte handdoek de volgende ochtend. De manager van het hotel zie je de hele dag rondlopen en is bereikbaar voor iedereen. Als je meer van de omgeving wilt zien, vraag het hem want je zal aangenaam verrast worden. Mede door hem en zijn staf hebben we onze week als een cadeau ervaren.

Datum van verblijf: april 2018
Pedro C, Gestor van Pestana Alvor South Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 april 2018

Dear Ton,

Thank you so much for your kind words, the team will be so happy by them!

I hope that in your next visit to Alvor you give us a visit, we are waitting for you!

You still didn't see all the secrets of this area, let us show you some more!

Beoordeeld op 27 september 2017

Trendy, design, licht/zonnig, vriendelijk personeel, duur, harde bedden. Verrukkelijk ontbijt. Mooie tuin met zwembaden.
"Suite" stelt (voor meerprijs) weinig voor. Mooie locatie, goed te lopen naar dorp.

Datum van verblijf: september 2017
Daniela B, Gestor van Pestana Alvor South Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 oktober 2017

Dear Mr. "MarcoMaarssen",

We would like to thank you for your preference in choosing Pestana Alvor South Beach Hotel for accommodation on the magnificent Algarve!

We are very proud of the positive comments that you addressed to us being also an incentive for a constant improvement of our services. Exceeding the expectations of Guests is our main objective.

On behalf of the PESTANA ALVOR SOUTH BEACH Team, we thank you for your contribution.

Kind Regards,

Daniela Bargado on behalf of all Pestana Alvor South Beach Team
(Unit Supervisor)

Beoordeeld op 14 augustus 2016 via mobiele applicatie

Dit is nog eens een echt mooi zandstrand. We waren hier op een zondag dus best een drukke dag. Toch was het nog vrij simpel om 4 ligbedden te vinden. Tot onze verrassing kregen we er ook nog een drankje bij. In de zee is geen steen te vinden. Een ideale plek met kleine kinderen.

Datum van verblijf: augustus 2016
Daniela B, Manager van Pestana Alvor South Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 oktober 2016

Hi “Greup153”,

Thank you very much for your wonderful review, which was very important for us!
We cannot wait for your next visit!

Dank je wel!

Cheers,
Daniela Bargado (Unit Supervisor)