Beoordeeld op 29 juli 2018

Mooi ruim hotel en toch alles compact bij elkaar. Super groot zwembad , alleen erg koud water maar beetje doorzetten en je kon heerlijk zwemmen. s'avonds was het erg koud dus jas of stola geen overbodige luxe. s'avonds in cafe beneden erg veel lawaai doordat de kinderclub ernaast was. Je kon niet met elkaar praten. Dus altijd op terras bij zwembad gezeten met de jas en stola aan. Goede en vriendelijke bediening zowel in restaurant als de bars. In buurt niets te doen dus auto huren is wel een must. Kamers zijn super groot en overal kon je flesje water bijvullen. Al met al een heerlijke rustige vakantie.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 19 september 2017 via mobiele applicatie

Het is een netjes en enorm hotel. Kamers zijn goed schoon. Personeel is vriendelijk. Er zijn twee restaurants (1 Adults Only) met altijd voldoende plek en verse gerechten. Zwembad is groot met apart deel voor de kleintjes. De speeltuin is ook prima.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 30 augustus 2017

Als je vroeg in de ochtend toekomt, weet je dat je kamer nog niet klaar zal zijn. Het viel dan ook goed mee dat de kamer sneller klaar was. Grote "suite" met 2 aparte slaapkamers. Het is dan ook een "suite-hotel", goed om met de kinderen heen te trekken.Weinig kast om kleding te leggen (maar wij zijn van de oude stempel, de jeugd leeft nu "uit" de valies blijkbaar). Badkamer zoals in elk hotel. Het eten viel heel goed mee, maar de restaurants waren eigenlijk opgefleurde/-leukte grote refters. Heel ongezellig. Net zoals de "all-in"bar de meest onaantrekkelijke is die ik sinds lang gezien heb. De aangenamere bar was waar de "merken" geschonken werden en dat was natuurlijk niet in de all-in inbegrepen.
Sommige leden van het personeel moeten hun scholing over klantvriendelijkheid misschien toch maar eens terug ter hand nemen.
Groot zwembad, niet te diep voor de kids, niet verwarmd en aan de zijkant van de tuin een speeltuin. Goed animatieteam.
Wij vonden dat er helemaal niet genoeg toiletten waren en ver weg van het zwembad. Dat maakt dat de hotellobby steeds onderhouden moet worden omdat iedereen met (natte) zwembroek langs moet om de toiletten op te zoeken.
Het hotel ligt redelijk ver van het centrum en mensen die niet goed te been zijn, kunnen best een taxi nemen want je moet toch wel wat klimmen op de terugweg.
Er is een shuttlebus naar het strand.
Taxis kunnen niet op voorhand besteld worden en je bent best op tijd als je er 1 nodig hebt, want het duurt wel wat voor er 1 aankomt (zelfs als ze gebeld worden door de receptie). We hadden bijna onze uitstap gemist door de late aankomst van de bestelde taxi.
Kortom: voor grotere gezinnen misschien wel leuk, maar verwacht toch niet te veel.

Kamertip: Een kamer met uitzicht op het zwembad geeft je het genoegen om te genieten van de georganiseerde animatie 's avonds.
Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 9 augustus 2017

Verbleven hier gedurende 10 dagen, zeer vriendelijk personeel aan receptie, bar, restaurant. Kamer was zeer ruim maar wij hadden kamer met tuinzicht geboekt en kregen een kamer op gelijkvloers waardoor we zicht hadden op .. de parking...onderhoud kamer liet te wensen over, dode insecten zijn meer dan een week blijven liggen alsook haren op de badkamer. Keuze aan eten was uitgebreid en lekker, niet alle dagen even warm... Onderhoud in bar kelder liet ook te wensen over, overal vuile tafeltjes...Zwembad groot maar niet genoeg ligzetels tijdens ons verblijf waardoor 'handdoekje leggen' vanaf 8u een must was.... Entertainment team stelde niet zo veel voor en 's avonds is er weinig gezelligheid te zoeken in het hotel. De betalende bar is trouwens vrij prijzig en aan de andere (zwembad)bar mag je je altijd aan een rij wachtende verwachten.
Klein gezellig stadje in de buurt, 10 min wandelen. Praia De Rocha is dan met taxi goed te doen en een echt toeristisch plaatsje waar gezellig gegeten kan worden.
Onze vakantie is super geweest doordat wij uitstappen gemaakt hebben met Geographic Algarve en niet rechtstreeks via reisleiding waardoor dit ook nog eens goedkoper was en we veel, niet altijd zeer toeristische, plaatsen hebben gezien.
Al vele all-in hotels bezocht en buiten de vriendelijkheid van het personeel toch al op betere plaatsen verbleven....

Kamertip: zeker geen gelijkvloers kamer nemen, ofwel zicht op parking ofwel veel last van bbq rook
Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 6 juli 2017

Wij verbleven hier voor 8 dagen in een all-in formule. Echter maar 1 maal gebruik gemaakt van de middag lunch gezien de vele daguitstappen.
Alle maaltijden waren in voortreffelijke buffetvorm. Daarnaast werd dan nog wat aan show cooking gedaan. Het voornamelijk deze laatste welke voortreffelijk was. Vis en vlees werden voor uw ogen prima gegrild. ook 2 maal barbeque gehad waarbij ook het vlees en de vis prima waren.
Good gezien was ook dat er 2 maaltijdshiften waren waarbij de vroegste voorzien was voor gezinnen met kleine kinderen

Kamers zeer ruim met salon en kitchenette (wel vreemd voor een all-in hotel)
Bedden stevig en ok

Kamertip: Gewoon bij reservatie vragen wat je wenst en hier wordt goed rekening mee gehouden
Datum van verblijf: juni 2017