“Aanrader”

Alle Volte Ristorante Sinalunga
Geclassificeerd als nr. 26 van 51 Restaurants in Sinalunga
6 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Superrestaurant tijdens onze vakantie. Vriendelijke en vlotte bediening. Lekker en ontspannen tafelen met vrienden en/of familie. Een adres om terug te komen.
Wij zijn er tijdens 0nze 2 weken wel 5 keer langs geweest, steeds met min of meer gewijzigd gezelschap en iedereen was steeds enthousiast. Ook lekkere wijnen!

Datum van bezoek: juni 2022

22 mei 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: mei 2022
3 weken geleden beoordeeld

5 weken geleden beoordeeld

24 augustus 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die Alle Volte Ristorante Sinalunga bekeken, bekeken ook

In Alle Volte Ristorante Sinalunga geweest? Deel je ervaringen!