Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.com167 US$
Expedia.com167 US$
Priceline180 US$
Trip.com172 US$
Travelocity167 US$
ZenHotels.com242 US$
Beoordeeld op 15 mei 2017 via mobiele applicatie

Mooi nabij het centrum van Ostuni gelegen Masseria. De eigenaren zijn zeer gastvrij en hebben altijd persoonlijk tijd voor jou. Er is veel aandacht geschonken aan wat Italië zo mooi maakt: eten, wijn, inrichting. Kamers zijn mooi ingericht met heerlijke bedden. Erg mooi zwembad. Ze verbouwen eigen producten, maken zelf olijfolie en soorten jam, hebben eigen kippen. De mamma kookt elke avond heerlijk Italiaans, zoals het moet. Wij hebben enorm genoten, aanbevelenswaardig!

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 4 april 2017 via mobiele applicatie

Charmante plek voor bezoek aan Valle d'Itria. Mooi ingerichte kamers met open haard. Pure romantiek!
Lekkere keuken, top ontbijt, jazz muziek op achtergrond. Mooi zwembad. Alles tot in de puntjes verzorgd.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 25 augustus 2014

Masseria Salinola is ongetwijfeld één van de beste ervaringen van de laatste jaren. Vriendelijke ontvangst in gemengd Engels en Italiaans, maar onmiddellijk naar Italiaans overgeschakeld als je antwoord in de landstaal van Daniele, de uiterst vriendelijk host.Met de mama in de keuken en de papa die de lekkere wijnen uit Puglia serveert, runt hij een gezellige plek om te genieten van wat Puglia te bieden heeft. Wij waren gecharmeerd door de host en zijn familie en komen zeker terug naar deze plek. Rust, een fijn zwembad, gezellig terras en restaurant en een ongelooflijk lekkere lokale keuken. Mieke en Geert

Datum van verblijf: augustus 2014
Beoordeeld op 13 april 2014

We boekten rechtstreeks op aanrader van een vriend en betaalden 140 eur voor kamer en ontbijt. Bij aankomst kregen we een oubollige kamer met een douche van 40x40 cm. Toen we daar ons beklag over deden, kregen we "een upgrade" naar een kamer waar er enkel koud water uit de douche kwam (of een heel slap druppeltje lauw water). Na 2 dagen aandringen op herstel kregen we "een nieuwe upgrade" met stoombad ... maar dat werkte niet. Die kamer stond op dat moment op booking.com voor 145 eur inclusief ontbijt. Upgrade???
Jammer want de Masseria is wel een leuke lokatie en het ontbijt is heel lekker. Als je boekt, doe het dan via booking.com

Datum van verblijf: april 2014
Beoordeeld op 2 september 2012

Masseria Salinola is gelegen op 1,5 km van Ostuni en aldus een perfecte uitvalsbasis om Puglia te verkennen. De ontvangst is zeer gastvrij. De kamers zijn netjes, er is een keukentje aanwezig, onze badkamer was echter wel erg klein, met een lage douche.
's Avonds kan je eten in het restaurant, waar de mama in de potten roert. Echt zeer lekker, gevarieerde zuid-italiaanse keuken, 2 x vegetarisch gegeten (met primi, secondi...), absoluut de moeite waard!
Het zwembad is mooi, het uitzicht wordt wat verstoord door elektriciteit- pylonen.
Toch alles samen een mooi verblijf.

Datum van verblijf: augustus 2012