“Bijzonder lekker gegeten!”
Beoordeling van Osteria Ricanatti

Osteria Ricanatti
Geclassificeerd als nr. 3 van 239 Restaurants in Ostuni
27 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Bijzonder lekker gegeten! Bij dit restaurant word je echt gefêteerd: een glas prosecco en fingerfood voorafgaand aan je menu. Alles erg mooi gepresenteerd. Heerlijke verse vis gegeten en ook geweldig lekkere vegetarische opties! Een absolute aanrader; doen, niet meer verder zoeken!

Datum van bezoek: september 2020

13 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een toevallige ontdekking, maar een fantastische. Voldoende om er verschillende keren kort naeen terug te keren.
De osteria is eerder klein en rustig qua inrichting. De kaart niet al te uitgebreid.
De bediening - door de familieleden - is ingetogen en vriendelijk. Dat zorgt al voor de juiste sfeer.
En na het proeven van de extreem lekkere gerechten, weet je: hier beheerst men het koken met lokale producten!
Een aanrader voor iedereen die in de buurt van Ostuni komt.

Datum van bezoek: oktober 2019
22 september 2019 beoordeeld

Wij zagen de lovende recensies en hebben 2 geweldige culinaire avonden beleefd. De eerste avond kozen we voor het 5 gangen Tatà menu. Wat een pure smaken.De appetiser een crème van Anjovis was een voorbode van heerlijke gerechten. De toetjes (limoenijs en Tiramisu)maakten het allemaal af. De 2e avond kozen we voor Zeebrasem en Tonijn op 3 verschillende manieren klaar gemaakt. Wat een klasse. De huiswijnen waren erg lekker. De bediening door Jessei en de moeder van de chef Gianni was heel goed, charmant en gezellig. Ben je in Ostuni dan zeker de moeite waard om hier te lunchen of dineren.

11 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben 9 september s'avonds een 5 gangen verrassings menu gahad.
Het was niet alleen een lust voor het oog het smaakte ook heerlijk.

5 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op onze wandeling in Ostuni zijn we bij de Osteria Ricanatti op terras gaan lunchen. Overheerlijk!
Alle kleuren en smaken op het bord passen perfect. Heel lekker! En vernieuwend. We deelden een tartaar van schapenvlees met truffel en parmezaanse kaas. Als hoofdgerecht was er kabeljauw en tonijn op drie wijzen (perfect) gebakken en gekruide tonijn.
Een alternatieve tiramisu en een citroensorbet gekleurd met sepia-inkt maakten het compleet. Ook lekkere wijnen per glas.
Zeer vriendelijke bediening. Alleen maar lof!

Reizigers die Osteria Ricanatti bekeken, bekeken ook

Ostuni, Province of Brindisi
Ostuni, Province of Brindisi

In Osteria Ricanatti geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.