“Top restaurant met fantastisch uitzicht”

Il Cappero at Therasia Resort
Reserveren met
Il Cappero at Therasia Resort is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 8 van 45 Restaurants in Vulcano
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
27 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons korte bezoek aan Vulcano, hebben we natuurlijk in dit restaurant moeten eten. Uitzicht is fantastisch! Bediening is erg goed en behulpzaam. Hadden een 4 gangen menu. Alles was erg smaakvol en heerlijke Italiaanse locale gerechten. Daarnaast aangevuld met de beste wijnen. Zeker een aanrader. Hebben al jaren een Michelin ster!

Datum van bezoek: juni 2017

31 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten is voortreffelijk, bediening top! Enkel bij boeken van hotel, beter geen half- pensioen nemen, want is niet evenredig met prijzen

Datum van bezoek: mei 2017
8 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het diner bij Il Cappero was een gemengde ervaring.

Plus: het eten is een creatieve mengeling van Siciliaanse smaken, waarbij El Bulli-achtig wordt geexperimenteerd met mousses en structuren. Je krijgt een vast menu, en de chef kookt spannend. Wij kregen bijvoorbeeld geit (een soort pulled goat meat), in een krokant korstje met een saus van Malvasio. En risotto met sinaasappelsaus. De borden zijn prachtig opgemaakt.
Het is een erg klein restaurant, ongeveer 10 tafels totaal, waarvan er slechts 4 bezet waren toen wij er waren.
De wijn die ons werd aanbevolen bij het eten, paste perfect en was precies wat wij vroegen.

Min: de ambiance bleef ver achter op het eten. Bij een menu van 100 euro per persoon verwacht ik een bepaalde ervaring. Die ontbrak:
* De gerant/ober was sjofel gekleed en deed nogal hyper. Wij werden er nerveus van.
* Er was geen wijnarrangement bij het eten, we moesten het bij alle gangen met dezelfde (weliswaar goede) fles stellen. Wat is er nou mooier dan de smaken van Siciliaans eten te combineren met de smaken van Siciliaanse wijnen? Gemiste kans.
* Het glutenvrije brood kwam uit zo'n pakje van Scharr. Dat smaakt naar verkruimeld papier. Een goed restaurant bakt al het brood zelf, zeker als dat qua smaak zo'n enorm verschil maakt als bij glutenvrij brood (ze wisten overigens tevoren dat ik geen tarwe eet).
* Het restaurant is gebouwd voor mooie zomeravonden, het is in principe open, met alleen een afdak. Alleen, het is ook buiten de zomer open en wij waren er op een stormachtige nazomeravond. Dan doen ze een soort halfdoorzichtige plastic wanden tussen de zuilen. Die klapperen en bewegen, waardoor onze buurvrouw binnen 5 minuten vroeg om een andere tafel wegens opkomende zeeziekte. Het woei desalniettemin binnen ook hard, ik zag jurken alle kanten op wapperen.

Wij kijken er positief op terug vanwege het heerlijke eten & drinken, maar met wat kleine aanpassingen kan dit restaurant zoveel meer de verwachtingen waarmaken, dit is gewoon jammer.

Datum van bezoek: oktober 2016
11 juli 2015 beoordeeld

Als afsluiter van onze vakantie trakteerden wij onszelf een etentje in dit restaurant. Het werd een uniek ervaring. De smaken volgende mekaar op. Zonder heel kritisch te willen zijn en zonder enige afbreuk te doen aan de chef en zijn team zouden wij toch willen aanraden om het aantal gangen te beperken. Wij hadden op het einde écht genoeg en konden niet meer genieten omdat het te veel was. Reserveer je in dit restaurant, trek er dan zeker genoeg tijd voor uit.

Datum van bezoek: juni 2015
Umberto T, Direttore generale van Il Cappero at Therasia Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2015

I want to thank you for taking part of your time to review Cappero, thus enabling us to monitor the quality of our services to approach more and more the expectations of our guests; the satisfaction of our customers is a primary goal that the Chef and Maitre Salvio Crescenzo Scotti Di Scala and all the Staff of the Cappero aim to achieve

1 juli 2015 beoordeeld

Prima restaurant met fabelachtig uitzicht op baai met onbeschrijfelijk zicht op zonsondergang. Eten was van grote klasse en bediening zeer gastvrij.

Datum van bezoek: juni 2015

Reizigers die Il Cappero at Therasia Resort bekeken, bekeken ook

Vulcano, Aeolian Islands

In Il Cappero at Therasia Resort geweest? Deel je ervaringen!