“Mooi uitzicht op Mochlos”
Beoordeling van Taverna to Bogazi

Taverna to Bogazi
Geclassificeerd als nr. 7 van 12 Restaurants in Mochlos
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
18 juli 2022 beoordeeld

Zeer goed restaurantje . Alleen verse, originele zeevruchten. Goede witte wijnen. Veel Franse toeristen, maar ook de lokale bevolking. We hebben heel goed gegeten.

Datum van bezoek: juli 2022
merama10, Marketing van Taverna to Bogazi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2022

ευχαριστούμε - thank you for taking a moment to leave a review! Happy to hear you enjoyed your time with us and our food!

Sunny wishes from Mochlos!

14 mei 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben fantastisch verse goed bereide vis en kalamaria gegeten. Het was de rit naar Mochlos meer dan waard. De voormalige visser is een Taverne begonnen en heeft hart voor eerlijke verse puur bereide vis

Datum van bezoek: mei 2022
merama10, Marketing van Taverna to Bogazi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juli 2022

ευχαριστούμε - thank you for taking the time to leave a review + happy to hear you enjoyed the fish!

3 augustus 2020 beoordeeld

We werden leuk onthaald door de eigenaar. Een prachtige locatie, heerlijk eten, lekkere retsina en vriendelijk personeel. Prijs kwaliteit is prima. Genieten ten top!!

Datum van bezoek: augustus 2020
6 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Qua locatie is dit perfect. ‘s middags was het er druk dus gingen we uit van het feit dat het daar wel super zou zijn. Het eten is er gewoontjes, niks speciaal in vergelijking met andere resto’s in Kreta, vooral de kleinere porties vielen ons op. Vriendelijk personeel wel, alhoewel de ober soms iets te vriendelijk wil zijn. De glazen en bestek waren niet al te proper.

Datum van bezoek: oktober 2019
13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren met acht personen en meteenwerdentafels en stoelen geschikt. Verse visschotel en warme groenten voor onze vegetarische disgenoten. Koele witte huiswijn. Gratis fruit en raki.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Taverna to Bogazi bekeken, bekeken ook

Mochlos, Lasithi Prefecture

In Taverna to Bogazi geweest? Deel je ervaringen!