“Gewoon vermijden.”
Beoordeling van Restaurant Woods

Restaurant Woods
Geclassificeerd als nr. 10 van 10 Restaurants in Stadtkyll
5 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon vermijden is het beste. Dat het dicht bij het Landal vakantiepark ligt is denk ik de enige reden dat mensen er komen. Het eten is van magere kwaliteit, binnen zaten wespen en in de buurt zitten betere alternatieven. Daarnaast hadden we geen goede ervaring bij bezoek aan het restaurant.

Wij gingen er vroeg eten vanwege kleine kinderen. We zaten als eerste, alle andere tafels (binnen) waren nog leeg. Na 1 uur zaten andere tafels ook vol en hadden eten op tafel, bij ons nog geen eten. Bij navraag waarom deze tafels al eten hadden zei de bediening dat dit door verschillen in bereidingswijze gerechten kan komen. Na paar minuten bleek dat de bestelling niet goed was doorgegeven. Dan denk je dat er alles aan gedaan wordt om de bestelling snel te regelen (dit is cafetaria eten op zijn best), maar uiteindelijk duurde het nog een half uur en navraag bij het personeel voor we eten kregen.

Hoewel we excuus kregen (pas na het eten) en toetjes op het huis, gaan we hier niet terug.

Datum van bezoek: augustus 2020

19 juni 2020 beoordeeld

Op de dag van aankomst hier een snelle hap (schnitzel menu) afgehaald om in ons huisje op te eten. De schnitzels waren doordrenkt met vet en smakeloos. De friet leek voor de tweede keer gebakken en was hard en veel te vet. Uiteindelijk bijna alles weggegooid, echt zonde en zeker geen aanrader.

Datum van bezoek: juni 2020
16 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Bar en dan ook bar slecht. We haalde hier eten op de avond van aankomst. Tweemaal een schnitzel menu. De schnitzels waren totaal smakeloos én gortdroog, de friet leek voor de tweede keer gefrituurd en was ook hard. Het eten was totaal met vet doordrenkt en echt oneetbaar. Hadden we maar het tripje het dorp in gemaakt... Een absolute afrader!

Datum van bezoek: juni 2020
24 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Weer geprobeerd maar is een pot nat op alle Landal parken is beslist geen aanrader ga maar in het dorp bij Balkan restaurant eten 10 keer beter dan Woods

Datum van bezoek: januari 2020
22 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

3 pizza's en een schnitzel met champignonssaus besteld. Vriendelijke dame totdat de schnitzel werd gebracht met zigeunersaus. Helaas luste degene dit echt niet dus aangegeven dat de verkeerde saus erbij zat. Het bord werd gelukkig weer meegenomen maar het gezicht sprak boekdelen... er werd snel een nieuw bord gebracht (netjes) maar nu was de friet vervangen door aardappelkroketjes. We durfden hier niet nogmaals iets van te zeggen maar besloten later frietjes bij te bestellen. Hierop kregen we als antwoord dat er vandaag geen friet bij zat... Vermoedelijk dacht ze dat we het bord weer wilden wisselen... Naast ons werd later friet geserveerd...
De pizzabodem was wat flauw van smaak en er leek tomatensaus uit een potje op te zitten.. De schnitzel was overigens prima.
Al met al voor ons een reden om hier niet weer te gaan eten ondanks het leuke terras en verder prima uitstraling.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Restaurant Woods bekeken, bekeken ook

Birgel, Rijnland-Palts
Stadtkyll, Rijnland-Palts

In Restaurant Woods geweest? Deel je ervaringen!