Hotels.com
Beoordeeld op 18 september 2017

Vorig jaar bezochten wij dit hotel als uitvalsbasis voor tripjes naar Koblenz en Schloss Drachenburg. Het hotel doet van binnen wat ouderwets aan (is het ooit een verzorgingstehuis voor ouderen geweest?) maar heeft prima faciliteiten. Een goed restaurant, stille kamers, een mooi uitzicht en een fijne sauna.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 20 augustus 2017 via mobiele applicatie

Ruim een jaar geleden bezochten we dit hotel. We verbleven er een nacht. Totaal onverwacht kwamen we op
het einde van onze fietstocht langs dit Rijnhotel( Ahrradweg)
We herinnerden ons de keuken. De vooral Italiaanse keuken. We besloten er uitgebreid te lunchen. Heerlijk en we gaan zeker voor een derde keer.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 13 juli 2017 via mobiele applicatie

Prachtig gelegen aan de Rijn ligt dit nette, eenvoudige hotel. De kamer zijn keurig maar simpel. Het ontbijt is zeer goed en compleet en het hotel beschikt over een prachtig groot overdekt terras aan de Rijn. De faciliteiten zijn bescheiden, maar dit hotel is zeer geschikt voor een aantal dagen Eifel. Prijs / kwaliteit is zeer goed.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 18 mei 2017

Prettige en vriendelijke ontvangst bij aankomst. Ik had een superior kamer met terras op de tweede verdieping, met prachtig uitzicht over de Rijn. Uitzicht op het aan de overkant gelegen dorp Linz. Alleen jammer dat de douchebak zo glad is, met het oog op uitglijden. Verder is de kamer ruim en hygiënisch. Het restaurant biedt genoeg keuze voor diner. Een plek om zeker terug te komen.

Kamertip: Hotel heeft geen lift
Datum van verblijf: mei 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 17 mei 2017

Zeer goede ligging vlak over het mooie stadje Linz dat met de overzet te bereiken is. De overzet is 200 meter van het hotel en je stapt zo Linz binnen. Onze kamer met terras en zicht op de Rijn en Linz is beslist een aanrader! Modern, kraaknet en sfeervol hotel met zeer vriendelijk personeel en uitbaters waar je alles kan aan vragen. Het hotel beschikt over 2 grote terrassen waarvan 1 overdekt is. Hier is het lekker vertoeven met een drankje of met je ontbijt en dit met een super zicht op Rijn en Linz. Het ontbijt is Top en het ontbreekt u aan niets. Het geserveerde eten uit het restaurant is super lekker en beslist aan te raden. Wij zijn er met een groepje vrienden al verscheidene malen geweest en wij zijn er zeker nog niet voor de laatste keer geweest!
Niet twijfelen, dit is een super hotel en een goede uitval basis!

Kamertip: Wil je genieten van een schitterend uitzicht neem dan de kamers langs de Rijnkant
Datum van verblijf: mei 2017
  • Reistype: Reisde met vrienden