“Eenvoudig en lekker!”

Cafe Thelen
Geclassificeerd als nr. 18 van 51 Restaurants in Monschau
Keukens: Duits
5 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een lange wandeling van 5,5 uur strijk ik me neer bij de de eerste de beste drink/eetgelegenheid. Ik bestel een Weissen bier met een Snitzel Wiener Art met friet en een frisse salade.

De salade komt snel en zelfs voor het bier? De snitzel en m’n bier volgen snel. Allemaal niets bijzonders en dat betekent juist goed. Eenvoudig en lekker gegeten.

Datum van bezoek: augustus 2020

24 november 2019 beoordeeld

Na bezoek aan stadje Monschau hier neergestreken om nog hapje te eten voor de thuisreis. Bij binnenwandelen van Monschau hadden we al gezien dat je hier Forel kon krijgen en dat hebben we de gehele wandeling verder onthouden.
Bediening is vriendelijk en vlot. Eten was prima, sfeer is, zoals anderen dat ook zeggen, wat oudbollig, maar gewoon prettig.

Datum van bezoek: november 2019
13 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een redelijk ouderwets maar leuk café. Flexibele inrichting en fijn personeel. Zomaar een plek voor een feest.

Datum van bezoek: november 2019
27 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier kun je terecht voor een voordelig ontbijt, lekkere lunch en prima diner. De bediening is hier zeer goed. Er is heerlijke taart en de koffie en cappuccino zijn uitstekend. Ook hebben ze hier een erg goede Riesling wijn uit de Moezel. Kortom genieten in een authentiek ingericht café restaurant aan de poort van het centrum van Monschau!

Datum van bezoek: oktober 2019
4 september 2019 beoordeeld

Erg lekker gegeten binnen echt Duitse oudbolligheid maar buiten gezellig druk.Goed en goedkoop eten en drinken.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Cafe Thelen bekeken, bekeken ook

Monschau, Noord-Rijnland-Westfalen

In Cafe Thelen geweest? Deel je ervaringen!