“Prima hotelletje wij hadden”

Restaurant & Hotel Alt Montjoie
Geclassificeerd als nr. 26 van 51 Restaurants in Monschau
Keukens: Belgisch, Deli, Vis en zeevruchten, Internationaal
28 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotelletje wij hadden een kamer aan de voorzijde (205). Bedden , boxspring, wat aan de zachte kant maar dat is persoonlijk. Wel lekker geslapen. Badkamer aan de kleine kant maar erg schoon . Nadeel is dat er ook kamers zijn die gebruik moeten maken van een gezamenlijke toilet. Het is redelijk gehorig en je gooier de deuren open en dicht gaan. Ontbijt was heerlijk.
Minpuntje is dat er maar gegeten kan worden tot 1800 uur en restaurant om 2000 uur sluit. Het hotel ligt midden in Monschau met diverse restaurants. Wij vonden Kneipe/restaurant Zum Haller een aanrader. Erg leuke uitbaters en het eten was eenvoudig maar goed.

Datum van bezoek: augustus 2020

18 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi plek om te zitten. Bij drukte lekker vermijden. Drinken kan alleen binnen en niet op het terras. Bediening is daarnaast erg ongeduldig bij vragen en hysterisch.

Datum van bezoek: juli 2020
26 december 2019 beoordeeld

Vriendelijke maar erg trage bediening. Tot 2 maal toe willen ze je een menu brengen. Tijdens de drukste periode van het jaar kunnen ze nog niet eens de helft van hun menu aanbieden. Geen Steaks, geen Pasta, geen pizza enkel schnitzel of bratwurst. En dan hebben ze een kaart waar meer dan 40 gerechten opstaan. De hoeveelheid die we voorgeschoteld kregen was zeker en vast niet de grootste. Ons zien ze hier nooit meer terug.

Datum van bezoek: december 2019
27 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dag menu genomen was uitgebreid en erg goed. Dit is aan te bevelen. Prijs is uiteraard omdat het het dag menu was ook nog eens erg goed. In mijn beoordeling gezien prijs/kwaliteit erg goed dus een 8.5.

Datum van bezoek: oktober 2019
21 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was niet erg druk toen we kwamen, die we konden makkelijk aanschuiven. Personeel was idee het algemeen redelijk vriendelijk en vlot. Het eten was van prima kwaliteit, de prijs ligt ietwat hoog.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Restaurant & Hotel Alt Montjoie bekeken, bekeken ook

Monschau, Noord-Rijnland-Westfalen

In Restaurant & Hotel Alt Montjoie geweest? Deel je ervaringen!