SandraHuisman1989
Krimpen aan de Lek, Nederland

Prima overnachtingshotel

Beoordeling van Hotel Europarc
4,0 van 5 bollen13 apr 2018 beoordeeldvia mobiele applicatie
We hebben in dit hotel overnacht op doorreis naar Oostenrijk. Goede ligging daarvoor; vlakbij de snelweg en op een industrieterrein. Zeer vriendelijk ontvangen en schone en nette kamers van alle gemakken voorzien. Ontbijt was ook prima, niet heel uitgebreid maar zeker keuze genoeg! Het hotel is diervriendelijk. Onze hond mocht ook mee naar binnen, dit was geen enkel probleem.
Datum van verblijf: april 2018
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Volledig restitueerbaar
  • Official Site
64.3 km van Hotel Europarc
Meer hotels in Kerpen bekijken
Beoordeeld op 26 augustus 2016 via mobiele applicatie

Prima hotel, fijne biergarten naast het hotel. Bedden helaas niet zoals omschreven ( 2 eenpersoonsbedden in plaats van een tweepersoonsbed) kamer wat verouderd, we dachten dat er een enorm vlek op het plafond zat, was het een lelijk geschilderde engel toen we goed keken! En ook de kussens waren voor ons niet echt comfortabel, maar dat is een kwestie van smaak denk ik. Verder schoon en netjes. Ook het ontbijt prima verzorgd.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 4 juli 2016

Neen, er is geen luxe, het is niet super cool, maar alles wat er moet zijn is er. Voor mij is belangrijk een goed bed, een bureau, goede wifi en een nette geriefelijke badkamer. Meer moet dat niet zijn en dat is allemaal aanwezig in dit Hotel. Bovendien dicht bij de A' autosnelweg, ideaal om snel weer de baan op te gaan (voor een business trip zoals bij mij). Bovendien zeer betaalbaar. Er is een verzorgd ontbijt en een annex met een restaurant.

Datum van verblijf: juni 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 18 mei 2015

Het is een net hotel met ruime kamers, gratis parkeren en gratis wiffi. Het hotel ligt erg gunstig. Je bent zo op de snelweg om bv naar Keulen te gaan of Phantasialand.
De kamers zien er netjes uit, alleen de kussen zijn zeer slap. Het ontbijt is goed. Er is veel keus. Alleen als je wat later ontbijt moet je zelf vragen of iets bij gevuld kan worden. Een klein maar gezellige ontbijtzaal. Maar de tafels worden slecht opgeruimd. Wij kwamen de tweede dag wat later aan het ontbijt. 2 tafels waren bezet en de rest stonden vol vuil. Het personeel is vriendelijk

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 13 mei 2015

Vlak bij het plaatsje Kerpen in het industrieterrein ligt dit hotel vlakbij de snelweg. Een goed hotel voor een overnachting op doorreis. De kamers in de depandance zijn schoon, ruim en kompleet. De restaurant serveert enorm grote poties eten dat nog best goed is ook.

Kamertip: De dependance is rustig gelegen tov het restaurant met drukke terras
Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 24 december 2014

Een nacht geboekt in dit hotel om de kerstmarkten van Keulen en Aken te bezoeken en dit lag mooi middenin deze twee steden.
Hotel was veel beter dan dat we gedacht hadden, vooroordelen kunnen soms positief effect hebben :-)

We hadden een kamer gekregen in ander gebouw, maar deze waren proper en we hebben er goed geslapen, geluiden van de gang waren soms wel hoorbaar op de kamer.

Ontvangst was vriendelijk en ze deden alle moeite om hun beste Engels boven te halen.
Ontbijt was basic, maar alles was aanwezig.

Datum van verblijf: december 2014