Hans v
Oss, Nederland

Gewéldige kamer gehad!

Beoordeling van Friends Hotel Kerpen
5,0 van 5 bollen25 aug 2019 beoordeeldvia mobiele applicatie
Mooi en heel centraal gelegen hotel, recht tegenover het station. Daarbij een perfect ontbijt en een heerlijke sauna in het hotel. Euskirchen is een gezellige stad en snelle verbindingen met Keulen en Bonn.
Datum van verblijf: augustus 2019
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Word beloond met One Key
  • Official Site
1.2 km van Friends Hotel Kerpen
Meer hotels in Kerpen bekijken
Beoordeeld op 18 oktober 2018

Een proper en goed hotel gelegen bij een winkelcentrum. Het hotel zelf heeft eeen beperkte parking. Maar we vonden er toch altijd plaats. Alles was er proper en net. Vriendelijk personeel, mijn vrouw was ziek en ze hebben ons uitstekend geholpen zonder extra kosten. Ontbijt was zeer lekker en meer of voldoende met veel varieteit.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 1 mei 2017 via mobiele applicatie

Fijn hotel, goede bedden en een heerlijk ontbijt.
Alles perfect schoon, vriendelijk en behulpzaam personeel die weten waar ze mee bezig zijn.
S'ochtens een fijn uitgebreid ontbijt, warm en koud, heerlijk vers brood, sapjes, koffie en ei. Alles wat je s'ochtens nodig hebt.
Wellicht een minpuntje...weinig parkeerplaatsen bij het hotel en op het naastgelegen terrein staan afsleep borden. Maar wellicht mag je hier als hotelgast wel parkeren, hebben we niet gevraagd. We hebben aan de achterzijde bij de Chinees geparkeerd.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 30 september 2015

Hotel opzich is goed, personeel is aardig en ontbijt is uitgebreid en goed.
Jammer alleen is dat WiFi wel gratis is maar beperkt tot 500 MB traffic.
Parkeren was makkelijk.
Hotel is in de buurt van verschillende grote bedrijven en zelf ligt het in een klein bedrijven terrein.

Kamertip: vraag een kamer niet direct naast de buren, aangezien daar het laden en lossen gebeurd van het hotel.
Datum van verblijf: september 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 24 januari 2015 via mobiele applicatie

Dankzij tripadvisor hier terecht gekomen. Zeer goed ontbijt met alles wat een mens nodig heeft.
Vriendelijke mensen, kortom... Een bezoekje waard. Koffie, zalm, kaas, heel veel brood, jam, enz. Enz. We waren met 3 personen en de prijs was ook ok.

Datum van verblijf: januari 2015
Beoordeeld op 8 december 2014

Heerlijk hotel met uitgebreid en goed verzorgd ontbijt. Vriendelijke en gastvrije gastheer en gastvrouw. Gratis verse koffie in de hal. 10 minutjes lopen naar de s-bahn, daarmee sta je in 20 minuten op het centraal station van Keulen. Wij hadden de familiekamer, helemaal super!

Datum van verblijf: december 2014