jessy V
Antwerpen, België

Afgelegen maar fijn uitvalsbasis

Beoordeling van Hotel Am Freischutz
4,0 van 5 bollen5 mei 2019 beoordeeldvia mobiele applicatie
Het is een simpel maar proper hotel. Prijs kwaliteit zeker in orde.
Het onthaal was zeer vriendelijk. Er is een klein bar in het hotel dat jammer genoeg maar open is tot 10u. Als alternatief heb je op nog geen 5 min met de auto wel een leuke shisha bar. "Gocos"
Waar je een goeie cocktail kan drinken.
Voor de rest paar pizzerias en ijssalons en nog iets verder uiteraard een mcdo en burgerking.

Wij kozen dit hotel als uitvalsbasis voor phantasialand. Omdat het er op 15min vandaan ligt, de beste prijs had en ontbijt inbegrepen was. Top!

Kamers zijn zeer ruim, mooie badkamer. Niets op aan te merken

Zouden we terug komen? Waarschijnlijk niet omdat het voor de rest net iets te afgelegen.
Datum van verblijf: mei 2019
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
3.0 km van Hotel Am Freischutz
Apart Hotel Scheuer
  • Priceline
0.4 km van Hotel Am Freischutz
Gratis parkeren
Old grill place in the garden.
  • Agoda.com
    Restaurant
    • Agoda.com
    2.5 km van Hotel Am Freischutz
    Agoda.com
    Geen toeslagen, alleen geweldige aanbiedingen
      4.5 km van Hotel Am Freischutz
      K-Apart Hotel & Boardinghouse
      4.8 km van Hotel Am Freischutz
      3.7 km van Hotel Am Freischutz
      Meer hotels in Hürth bekijken
      Beoordeeld op 11 december 2018 via mobiele applicatie

Kamer zijn mooi en nieuw ingericht. Badkamer erg mooi afgewerkt en ruim. Kamers ook ruim. Ontbijt luxe met ruime keuze. Alles is netjes verzorgd met vriendelijk personeel
      Gunstige ligging voor een uitstapje naar Kohl

Datum van verblijf: december 2018
      Beoordeeld op 14 augustus 2018

Rustig gelegen,ruime,gratis parking. 25km van Phantasialand. Hele ruime kamers,met heerlijke bedden! Net balzalen! Alles is netjes,de gangen ook! Heel uitgebreid ontbijt,met verschillende broodjes,croissants,cake,verschillende soorten charcuterie en kazen. Vers fruit, yoghurt, gebakken eitjes,een speciale machine om een plakje verse boter op je broodjes te smeren, zoetigheden en cornflakes,fruitsap,thee en koffie.. Kortom,alles om je dag goed te beginnen. Zeer aanbevelingswaardig! Hier komen we zeker terug!

Minpuntjes zijn ..geen terras,om gezellig te aperitieven of iets (buiten) te drinken. De bar in het hotel sluit om 22uur en er is ook geen restaurant in het hotel. Maar er zijn verschillende eetgelegenheden in de buurt!

Datum van verblijf: augustus 2018
      Beoordeeld op 5 juli 2018 via mobiele applicatie

Vriendelijk ,simpel hotel. Dit hotel hebben we gekozen als tussenstop opweg naar phantasialand. Het hotel heeft een grote gratis parking. Het onthaal was zeer vlot en vriendelijk. De kamer groot en netjes met een zeer fijne , mooie comfortabele badkamer. Enkel spijtig dat er geen airco aanwezig was, zodat we de ramen moesten openzetten , en dat zorg weer voor wat geluidshinder...
      Het onbijt was goed en voldoende.
      Tof hotel aan een schappelijke prijs..!!!

Datum van verblijf: juli 2018
      Beoordeeld op 1 april 2018

Het hotel ligt rustig, mooi in de buurt van Phantasialand en Keulen. Kamers zijn prima, heerlijke douche en het ontbijt was uitstekend. Alleen jammer van de sfeerloze entree met plavuizen vloer, die niet uitnodigt om bijvoorbeeld naar de bar te gaan. Dat had echt beter gekund.

Datum van verblijf: maart 2018
      Beoordeeld op 14 juli 2017 via mobiele applicatie

Op onze reis naar het zuiden twee nachten in hotel verbleven om een dagje naar Phantasialand te gaan. De locatie van hotel is niet bijzonder. Ligt ook stuk lopen van goede pizzeria en twee ijssalons. Ondanks dat een prima hotel. De familiekamer die wij hadden geboekt was zeer ruim en netjes. Helaas geen airco, maar dat is een klein minpuntje. Ontbijt is prima. Eveneens de prijs.

Datum van verblijf: juli 2017