“Aardig eten, snelle bediening. ”
Beoordeling van Cafe De Mar

Cafe De Mar
Geclassificeerd als nr. 8 van 36 Restaurants in Marktheidenfeld
6 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Aardig eten, snelle bediening. Wel heel vol op het terras. Niet zo Corona proof. We hadden een salade met grote garnalen en kipfilet op een spies. Bij dat laatste zat eenvoudige saus en rijst met bakje sla, niet bijzonder. Leuk terras aan de Main

Datum van bezoek: augustus 2020

29 juni 2017 beoordeeld

We zijn er voor een paar drankjes geweest. De bediening was vlot en het uitzicht over de Main prima.

Datum van bezoek: juni 2017
8 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met mooi weer heerlijk op terras gezeten. Snelle bediening en erg vriendelijk. S'avonds was er een voetbal wedstrijd op de t.v . Duitsland moest spelen,er was een groot scherm geplaatst. Dus een gezellige bedoening.

Datum van bezoek: juli 2016
1 juli 2016 beoordeeld

Een goed terras, vlak bij de Main. Het eten is in orde, maar heel enthousiast zijn we niet. Elders in het dorp (restaurant Anker) hebben we vorig jaar veel beter gegeten, maar deze locatie is echter bij mooi weer aan te bevelen...

Datum van bezoek: juni 2016
16 september 2015 beoordeeld

Lekker gegeten op het terras aan het water. Mooi uitzicht, vriendelijke bediening en geen last van verkeer.

Datum van bezoek: september 2015

Reizigers die Cafe De Mar bekeken, bekeken ook

Marktheidenfeld, Lower Franconia

In Cafe De Mar geweest? Deel je ervaringen!