Hotel Heckenrose(Ringsheim)
Hotel La Toscana(Ringsheim)
  • Gratis parkeren
Maier(Ringsheim)
11 juli 2012 beoordeeld

Wij hebben afgelopen week 3 nachten gelogeerd in dit hotel. Is ons heel goed bevallen. We hadden een familie kamer met één tweepersoonbed en één stapelbed. De kamers zijn mooi ingericht. Gratis Wifi. Het personeel is super vriendelijk. Het ontbijt is uitgebreid en zeer goed verzorgt (alleen wat last gehad van de fruitvliegjes ). Voor het avondeten is op 10 minuten lopen een restaurant (en vijf minuten verder een Grieks restaurant) waar je goed en voor een redelijke prijs kunt eten. Wij hadden twee dagen entree in het Europa Park en hebben gebruik gemaakt van hun pendeldienst. Is een klein kwartiertje rijden naar het Park. Het enige mindere puntje was dat de eigenaar als een echte autocoureur met het busje door het verkeer scheurt. Maar we zijn veilig van en naar het Park gekomen. Europa Park is een echte aanrader. Zelden zo'n mooi en goed onderhouden park gezien. We gaan zeker nog een keer terug. Niet alleen voor het atractiepark maar we willen ook graag de omgeving gaan bekijken.

• Verbleef: juli 2012, reisde met familie
12 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
9 mei 2016 beoordeeld

• Verbleef: mei 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hotelplan
24 januari 2016 beoordeeld

• Verbleef: augustus 2015, reisde met familie