Hotel Heckenrose
Hotel Rheintal(Kappel-Grafenhausen)
  • Bar/lounge
FilterenAlle talen
2 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Relatief klein hotel in Ringsheim. De hotelkamer was netjes, schoon, met een goed bed en ruime badkamer met douche en bad. De eigenaren en het personeel waren zeer vriendelijk, niets was ze teveel.
Prima ontbijt en avondeten in het hotel is echt een aanrader!

Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
29 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een nacht in het hotel doorgebracht. Prijs kwaliteit verhouding was niet goed. Te duur voor wat je krijgt. Gordijnen sluiten niet goed. Verouderd en ongezellig interieur. Bed, douche en ontbijt waren wel prima. Voor mij onvoldoende rede om ooit nog terug te gaan.
We hebben geen gebruik gemaakt van de restaurant faciliteiten.

Verbleef: Mei, 2015, reisde met een partner
1 november 2014 beoordeeld

Kamer is in orde als hebben sommige kamers een badkamer en douche die erg klein is. De ene kamer is de andere niet in dit hotel.
Ontbijt is prima alles is er wat je mag verwachten, behalve de behulpzame en aardige service van het personeel en de eigenaren.
Het hele weekend was de staf van het hotel chagrijnig en alles was te veel gevraagd.
Zulke onbeschofte service hebben we in de verste verte nog niet eerder meegemaakt.
De prijs van het hotel is ook niet echt goedkoop dus al met al zijn er wel betere hotels, met een nette service in de omgeving te vinden voor dezelfde prijs of zelfs minder.

Kamertip: kies een kamer in een andere hotel:)
  • Verbleef: Oktober, 2014, reisde met vrienden
30 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie