“Weinig horecazaken overtreffen dit”
Beoordeling van Grill De Vette Os

Grill De Vette Os
Geclassificeerd als nr. 4 van 53 Restaurants in Veurne
Keukens: Barbecue
Geschikt voor: Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Familiebedrijf sinds 1983. Ruim 10 soorten gerijpt vlees. Heerlijke gegrilde kippetjes. Lamskroontje sappig gegaard Eigenzinnige betaalbare wijntjes
14 oktober 2018 beoordeeld

Weinig poespas en onnodige show, ze doen het gewoon!
Vriendelijke ontvangst en bediening, lekker vlees, perfect gegaard.
Uitstekende wijnkaart en gezelligheid troef in dit restaurant.
Nog steeds mijn absolute favoriet in Veurne en omstreken.
Een aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2018

14 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer gezellig kader. Vriendelijke vlotte bediening. Heerlijke vleesgerechten! Een aanrader om met vrienden een gezellige lekkere avond te beleven!

Datum van bezoek: juli 2018
14 september 2018 beoordeeld

wij zijn al jaren trouwe klanten bij vette os te Veurne de ontvangst is altijd vriendelijk,wij komen graag hun kippen zo speciaal gebakken,echt ander smaak dan thuis.

Datum van bezoek: augustus 2018
1  Bedank 603.105
1 september 2018 beoordeeld

Zeer lekkere kip aan t spit. Ook steaks zijn goed maar prijskaartje is niet in lijn met kwaliteit en eerder koele servies

Datum van bezoek: juli 2018
steffebelgium, Eigenaar van Grill De Vette Os, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2018

Bedankt dat U onze kip en steaks lekker vond.
Duur ? Ook de horeca werkt met vakmensen, en die worden net zoals alle andere branches correct en behoorlijk betaald.
Als ik uw recensies lees : Julia Fish Bar....te duur, Lusthof.....te duur, 8chef.....te duur....
Elk restaurant afficheert zijn prijzen aan de buitenzijde... lees die eerst en beslis dan of je binnen gaat.

steffe
uitbater sinds 1983

19 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het populaire grill restaurant de Vette Os is best wel een begrip in Veurne. Het interieur is zeer gezellig en de kaart is veelbelovend voor wie de klassiekers kan waarderen. Wij hebben het restaurant bezocht op zondagavond in augustus. Het onthaal was zeer onpersoonlijk en er werd ons snel een tafel aangewezen van op afstand. Beter is het niet geworden... wij hebben apero, voorgerecht en hoofdgerecht genomen. Ter begeleiding van de Herford t-bone steak hebben wij advies gevraagd voor een begeleidende wijn met kruidige toets. Advies is er niet gekomen, een fles Chileense wijn die reeds was geopend aan de bar wel... onze vraag waarom die wijn werd afgewimpeld met "die past het best bij het vlees". Nu, de wijn was Ok.
Wij zaten dicht bij se deur naar het toilet. Op een gegeven moment kreeg een Franstalige jongen de deur van binnenuit niet open en was merkbaar in paniek. Een ober kwam ter hulp, met de sneer in het Nederlands "wat een domme jongen ben jij"... genoeg over de bediening en genoeg voor ons om niet meer terug terug te komen.
De carpaccio van mijn vrouw was overheerlijk, mijn mergpijpjes waren Ok, onze T-bone steak hereford was helemaal buiten proportie: te groot, te dun, teveel boter onder, rond en op het vlees. Commentaar op het vlees werd afgedaan als 'word zo geleverd door leverancier' ...
Rekening 160€... prijs-kwaliteit niet conform wat de regio te bieden heeft.

Datum van bezoek: augustus 2018
steffebelgium, Eigenaar van Grill De Vette Os, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2018

Geachte,

dat wij die wijn openen aan de bar, bewijst dat U ons concept niet snapt. wij zijn een no nonsens grill ! Maar U heeft toe dat de wijn lekker was, dus.... wat verkies je?
Top dat U onze carpaccio en de mergpijpjes lekker vond.
Dat de T-bone onder de boter(saus) lag, komt omdat U deze 'gebakken in de boerenboter' gevraagd hebt en niet gegrild. Blijkbaar hebben jullie de verkeerde keuze gemaakt...maar ja, geef dat eens toe als klant...
Dat de ene T-bone dikker is dan de ander, komt omdat de lende van de koe groter wordt, en daar elke T-bone 650 gr moet wegen, zijn de grotere iets fijner. Het is nu eenmaal géén fabrieksproduct zoals een salami.
Wat betreft dat jongetje... onze kelner heeft tenminste gereageerd... U daartegenin bleef zitten...
Als je 80€ pp teveel vindt voor apéro (waaronder een Monkey47), voorgerecht, hoofdgerecht en een fles wijn....

Reizigers die Grill De Vette Os bekeken, bekeken ook

De Panne, West-Vlaanderen
Veurne, West-Vlaanderen

In Grill De Vette Os geweest? Deel je ervaringen!