“Verjaardagsdiner”

Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
12 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Toppertje. Echt een aanrader. Heel lekker en verfijnd. Weet niet waarom sommigen klagen over onvriendelijkheid. Meneer was heel vriendelijk en legd goed uit wat we op bord kregen.

Datum van bezoek: oktober 2018

2 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelegen vlakbij de mooie markt in Veurne wordt je gedompeld in een stijlvol restaurant met mooi gedekte tafels met zilverwerk en stoffen servetten. Wij kozen voor de lunch van 21€ en waren zeker niet teleurgesteld: slaatje met lekkere ham, kip met thymsaus of zalm met preisaus. We komen zeker terug.

Datum van bezoek: september 2018
26 augustus 2018 beoordeeld

Het lunchmenu is zijn 21 euro waard. Maar de temperatuur van de keuken is ook de temperatuur van het restaurant; Het is er drukkend en warm. De bediening is erg langzaam en de hoofdschotel van het lunchmenu wordt aan alle tafels gelijktijdig opgediend . Net geen twee uur voor een lunchmenu, dat moet sneller kunnen.

Datum van bezoek: augustus 2018
28 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant was door vrienden aangeraden.
Het interieur valt mee met een ‘open keuken’.
3 personen die elk verschillende gerechtjes kozen.
Het eten zelf was correct, maar de bediening is onvriendelijk en onpersoonlijk. De man liep er duidelijk tegen zijn goesting bij. Geen enkel woordje uitleg bij de gerechten en de drank.
Een adres om zo snel mogelijk te vergeten.

Datum van bezoek: juli 2018
20 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren op doorreis van Calais naar Nederland. Ons oog viel op dit restaurant omdat het een mooie culinaire kaart heeft. Het eten was dan ook voortreffelijk. Maar de uitbater was niet gastvrij en zelfs nors. Met name naar ons. De vaste clientele kreeg alle egards. Ik dacht is het mss een NL antipathie? Wij hebben het wel gezegd. Hij was druk. Geen excuus, geen empathie. Niet ok

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die De Olijfboom bekeken, bekeken ook

Veurne, West-Vlaanderen

In De Olijfboom geweest? Deel je ervaringen!