“weekend met de Sint-Pietersmoatjes”
Beoordeling van 't Koetshuys

't Koetshuys
Geclassificeerd als nr. 34 van 53 Restaurants in Veurne
Keukens: Frans
27 september 2018 beoordeeld

We verbleven 2 dagen in de B&B de gastvrouw voorziet een heerlijk diner voor groepen.
Het was een eenvoudig, verfijnd en een verzorgd menu ! Super lekker

29 oktober 2017 beoordeeld

Ook ons 2de bezoek was een voltreffer. Karaktervolle kamers, uitstekend en compleet ontbijt, (h)eerlijke gastvrouwen. De cocktailbar is een aanrader omwille van de expertise en originaliteit van Julie. Wij keren zeker terug. Wie Veurne en omstreken wil bezoeken, dit is een goede keuze!

11 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gezellige B&B, mooie verzorgde kamers met zalig bed en aangenaam donsdeken.
Heel lekker ontbijt.
Vriendelijke gastvrouwen

25 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie zaak , vriendelijke bediening en heel lekker maar gevaarlijke cocktails hier komen we zeker terug .

24 augustus 2016 beoordeeld

Hier word je hartelijk ontvangen door de gastvrouw, Caroline, ze begeleide ons naar de tuin waar de bar tijdelijk geïnstalleerd is. Haar dochter is een diplomeert cocktailmaker, en dat zie in de afwerking. Natuurlijk proef je dit ook. Een gezellig tuinterras, een uniek kader, midden in de stad en toch rustig. Gewoonweg genieten. Dit is ook een hotel dat kan geboekt worden in kamer en ontbijt. Ik mocht hier al menig keer het ontbijt nuttigen. Heel uitgebreid met dagverse producten. Het feit dat haar man bakker is, garandeert ovenvers brood en lekkere koffie koeken.Kortom een toplocatie met een aantrekkelijke gastvrouw en een sublieme service.

Reizigers die 't Koetshuys bekeken, bekeken ook

Veurne, West-Vlaanderen

In 't Koetshuys geweest? Deel je ervaringen!