“Heerlijke snelle snacks”

Brasserie Flandria
Geclassificeerd als nr. 11 van 53 Restaurants in Veurne
Keukens: Belgisch
4 weken geleden beoordeeld

Tapa, panini en ook andere gerechten. Snelle bediening, gezellige sfeer en vrij gemakkelijk te parkeren op de markt zelf

Datum van bezoek: oktober 2018

28 augustus 2018 beoordeeld

Bij een restaurantbezoek zijn er voor ons 3 elementen belangrijk. Vriendelijke en vlotte bediening , heerlijke gerechten voor eerlijke prijzen en een aangename wijn tegen een betaalbare prijs. We zijn hier nu reeds enkele keren geweest en het plaatje klopt telkens. De jonge en gedreven uitbaters Charline en Gaetan & hun team doen het schitterend met altijd verse gerechten in een meer dan voldoende portie. We dronken reeds enkele keren een lekkere italiaanse wijn uit Puglia (Sangiovese druif) voor de weggeefprijs van € 19. Ook interessant, er zijn ook flesjes cava van 20 cl zodat de bubbels steeds intact zijn . Flandria is zeker en vast een aanrader. Charline en Gaetan, doe zeker zo verder !

Datum van bezoek: augustus 2018
2 augustus 2018 beoordeeld

heel vriendelijke ontvangst , we hadden gereserveerd , eerst aperitief gedronken, ruime keuze .heel lekkere scampi s Flandria met tagliatelli en heel lekker sausje, als dessert een coupe aardbei . nog een koffietje om af te sluiten .de bediening is er uitstekend , bewondering voor de jonge uitbaters , hoe die het klaarspelen om alles vlot te laten verlopen , en nog wat tijd maken om een babbeltje te doen .chapeau ,

Datum van bezoek: augustus 2018
29 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vislasagna & slaatje met geitenkaas en spek
Beide superlekker.
Verzorgd terras, prima en zeer vriendelijke bediening.
Zeker aanrader.

Datum van bezoek: juni 2018
22 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Superlekker, supervriendelijk, niet duur, echt de moeite. Beste brasserie van veurne zonder twijfel.

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die Brasserie Flandria bekeken, bekeken ook

Veurne, West-Vlaanderen

In Brasserie Flandria geweest? Deel je ervaringen!