“Lekkere lunch”

old house
Geclassificeerd als nr. 22 van 53 Restaurants in Veurne
Keukens: Frans
30 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Nog een keer in veurne, ons keuze voor de Old house bistro was.
2 Gerookte zalm (koud &warm) super lekkere een echt aanwezig tussen prijs en kwaliteit.

Dank u voor de bediendste

Datum van bezoek: september 2016

19 september 2016 beoordeeld

Met onze groep namen wij het weekend menu aan 26 euro met keuze tussen soep of carpaccio als voorgerecht, vlees of vis als hoofdgerecht en een heerlijk dessert. Heerlijke smaakcombinatie met volwaardige producten. Top !

Datum van bezoek: september 2016
27 maart 2016 beoordeeld

De ontvangst, de maaltijd en de bediening waren zeer goed. Enig minpuntje misschien: omwille van het grote gezelschap werden de jassen niet opgehangen maar lagen deze opgestapeld op een lange zitbank.

Datum van bezoek: maart 2016
12 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere lunch voor 15 euro! Eerst een kervelsoepje (iets te zout), nadien overheerlijke eend (12u gegaard!!!) met frietjes en lekkere warme groentjes. Vriendelijke bediening!

Datum van bezoek: augustus 2015
9 juli 2015 beoordeeld

Heel gevarieerd ontbijt in een prachtige en historische locatie. Een rijkelijke variatie en ruime keuze. Voor dergelijke zaak is het wel wat jammer dat men met bake Off producten werkt en niet altijd met producten van de talrijke gerenommeerde warme bakkers.

Datum van bezoek: september 2014

Reizigers die old house bekeken, bekeken ook

Veurne, West-Vlaanderen

In old house geweest? Deel je ervaringen!