“Topchef ”

Restaurant lowie
Geclassificeerd als nr. 1 van 53 Restaurants in Veurne
Keukens: Belgisch, Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Klassiek restaurant met een moderne toets. Dagverse huisbereide keuken met seizoensgebonden toppers en het beste uit de Noordzee. sfeervol interieur en familaire bediening.
3 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker en zeer vriendelijke bediening we zullen er zeker nog gaan amaai top zeer lekkere garnaalkroket

Datum van bezoek: februari 2018

3 september 2018 beoordeeld

toprestaurant op de grote markt in Veurne.
Vriendelijke en perfecte service, fijn ontvangst. lekkere tongstrelende hapjes bij het aperitief. Prima en fantastische gerechten in het lunch menu.
Uitstekende wijnkaart en lekkere dranken.
Dit restaurant zit opgeslagen in ons geheugen om nogmaals te bezoeken.

16 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lowie is een restaurant om zeker nog eens terug te komen. We werden zeer vriendelijk onthaald en het eten was zeer lekker. Er is een mooie wijnkaart waar de patron de nodige uitleg bij geeft. Een echte aanrader als je in de buurt bent. Top!

1 augustus 2018 beoordeeld

Lowie is een restaurant waar we met een glimlach en met zeer grote voldoening de rekening hebben betaald.
We waren afgegaan op eerdere goede recensies over dit restaurant maar met de nodige reserve omdat beoordelingen niet altijd het correcte plaatje tonen en we geregeld onvoldaan of ontevreden een restaurant hebben verlaten.
Wel, voor resto Lowie zijn al die uitstekende beoordelingen volledig terecht. Alles klopt. Het interieur, het onthaal, de kookkunst van de ladychef, de wijn, de prijs/kwaliteit verhouding. Dit restaurant kan ik dan ook als veeleisende culinaire genieter ten zeerste aanraden.

9 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant serveert heel lekker eten en de presentatie is top. De chef lacy staat in de keuken e' de patron zorgt voor een schitterende ontvangst en de top bediening in de zaal. Ondanks het feit dat we er voor het eerst waren voelden we ons er heel erg thuis, dankzij de vriendelijkheid van de patron. We gaan er zeker terug. EEN ECHTE AANRADER

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die Restaurant lowie bekeken, bekeken ook

De Panne, West-Vlaanderen

In Restaurant lowie geweest? Deel je ervaringen!