“Gezellige zaak, met ruime bierkeuze”
Beoordeling van 't Hof van de Hemel

Keukens: Belgisch
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
28 september 2021 beoordeeld

We zijn in deze zaak iets gaan drinken ( dat kon nog net voor 2) en er is een zéér ruime keuze aan speciale bieren.
Je kan achteraan op 't terras gaan zitten.
We hebben hier niets gegeten, en kunnen dit dus ook niet beoordelen, maar we hebben uiteraard wel de kaart bekeken en de opmerking gemaakt dat dit zeker geen goedkope zaak is. Indien de gerechten tot de verbeelding spreken kan dit wel verantwoord zijn.
Maar als bierliefhebber moet je zeker eens langs gaan.

24 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kozen voor het menu met een garnaalkroketje vooraf, sliptongetjes als hoofdgerecht en crème brulé aan 42,50 euro. De gerechten waren erg lekker, maar we vonden het jammer dat bij voor- en hoofdgerecht 2 keer dezelfde fantasieloze garnering werd geserveerd, nl. rucola en tomaat. Bij een menu van die prijsklasse zou je toch wat meer verwachten. Met een karafje wijn, 2 glazen fris en 3 koffies waren we voor 3 personen 159 euro kwijt. Het restaurant is wel erg sfeervol ingericht. Het staat echter niet hoog op onze lijst om zeker nog eens terug te keren.

13 augustus 2021 beoordeeld

Hoewel de lunch (steak tartaar met frietjes) kwalitatief bevredigend was, mag je voor de prijs die we betaalden een stijlvollere omgeving en bediening verwachten : tuinterras gaf een rommelige, ietwat sjofele indruk, bediening door een mevrouw die hoewel correct, weinig persoonlijk overkwam en niet aangepast gekleed was.

7 augustus 2021 beoordeeld

Superervaring
hartelijke ontvangst - vriendelijke en vlotte bediening - verzorgde gerechten , alles in superlatieven hier

1 augustus 2021 beoordeeld

Deze zaak bezocht om de bier specialiteiten eens te kunnen bekijken, daarom ook de trein genomen aangezien het slechts 700m van het station is.
Vriendelijke ontvangst met een gezellig plekje aan het raam. Getwijfelfd om het menu te nemen maar vond het iets te prijzig voor hetgeen je kan krijgen. Ook de bieren zijn zeker niet goedkoop maar misschien heeft dit meer te maken met het toeristisch karakter van de streek. Voorgerecht was simpel geserveerd en als hoofdgerecht hadden we de specialiteit van het huis gekozen, het stoofvlees. Dit alles was lekker maar bij beide gerechten kregen we dezelfde groentjes (salade en een halve tomaat). Telkens een aangepast biertje zelf gekozen en dit met een korte uitleg van de bazin.
Is deze plaats de moeite om eens te stoppen? Ja zou ik zeggen maar dan meer voor het bier dan voor het eten.

Datum van bezoek: juli 2021

Reizigers die 't Hof van de Hemel bekeken, bekeken ook

Veurne, West-Vlaanderen

Veurne, West-Vlaanderen
Booitshoeke, West-Vlaanderen

In 't Hof van de Hemel geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.