“Super - vriendelijke ontvangst -alles top verzorgd”
Beoordeling van 't Hof van de Hemel

Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
7 augustus 2021 beoordeeld

Superervaring
hartelijke ontvangst - vriendelijke en vlotte bediening - verzorgde gerechten , alles in superlatieven hier

Datum van bezoek: augustus 2021

1 augustus 2021 beoordeeld

Deze zaak bezocht om de bier specialiteiten eens te kunnen bekijken, daarom ook de trein genomen aangezien het slechts 700m van het station is.
Vriendelijke ontvangst met een gezellig plekje aan het raam. Getwijfelfd om het menu te nemen maar vond het iets te prijzig voor hetgeen je kan krijgen. Ook de bieren zijn zeker niet goedkoop maar misschien heeft dit meer te maken met het toeristisch karakter van de streek. Voorgerecht was simpel geserveerd en als hoofdgerecht hadden we de specialiteit van het huis gekozen, het stoofvlees. Dit alles was lekker maar bij beide gerechten kregen we dezelfde groentjes (salade en een halve tomaat). Telkens een aangepast biertje zelf gekozen en dit met een korte uitleg van de bazin.
Is deze plaats de moeite om eens te stoppen? Ja zou ik zeggen maar dan meer voor het bier dan voor het eten.

27 juli 2021 beoordeeld

Via onze airB&B kwamen we hier terecht. Gezellig, smaakvol ingericht interieur. Heel lekker stoofvlees klaargemaakt met St Bernardusbier. Martine, biersommelier helpt je het gepaste biertje kiezen. Hier komen we zeker terug!

27 juli 2021 beoordeeld

Na een weekendje aan zee toevallig hier in Veunre beland.
Supervriendelijke bediening en heerlijke keuken. Beperkte keuze waardoor elk gerechtje overheerlijk bereid werd.
Heerlijke Belgische keuken in een zeer authentiek gezellig kader.

25 juli 2021 beoordeeld

Super aanrader: heel gezellige inrichting, super vriendelijk personeel, geweldig lekker gegeten . Zeer centraal gelegen... hier komen we zeker terug.

Reizigers die 't Hof van de Hemel bekeken, bekeken ook

Veurne, West-Vlaanderen

Veurne, West-Vlaanderen
Booitshoeke, West-Vlaanderen

In 't Hof van de Hemel geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.