“Gezellige, lokale lekkernijen !”
Beoordeling van 't Hof van de Hemel

Keukens: Belgisch
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
27 juli 2021 beoordeeld

Via onze airB&B kwamen we hier terecht. Gezellig, smaakvol ingericht interieur. Heel lekker stoofvlees klaargemaakt met St Bernardusbier. Martine, biersommelier helpt je het gepaste biertje kiezen. Hier komen we zeker terug!

27 juli 2021 beoordeeld

Na een weekendje aan zee toevallig hier in Veunre beland.
Supervriendelijke bediening en heerlijke keuken. Beperkte keuze waardoor elk gerechtje overheerlijk bereid werd.
Heerlijke Belgische keuken in een zeer authentiek gezellig kader.

25 juli 2021 beoordeeld

Super aanrader: heel gezellige inrichting, super vriendelijk personeel, geweldig lekker gegeten . Zeer centraal gelegen... hier komen we zeker terug.

17 juli 2021 beoordeeld

Op aanraden van onze b&b zijn we terecht gekomen bij 't Hof van de Hemel. De bediening was super en de kennis over het bier maakt het volledig af. Ook het eten was zeer lekker! Ons zien ze zeker nog een keertje indien we nog eens in Veurne zijn!

18 oktober 2020 beoordeeld

Lekkere correcte keuken aan de juiste prijs/kwaliteit verhouding.
Klassieke gerechten maar zéér lekker.
Lekkere aangepaste bieren, vrouw des huizen is bier sommelier.

Datum van bezoek: oktober 2020

Reizigers die 't Hof van de Hemel bekeken, bekeken ook

Veurne, West-Vlaanderen

Veurne, West-Vlaanderen
Booitshoeke, West-Vlaanderen

In 't Hof van de Hemel geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.