“Super!”

Keukens: Belgisch
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
17 juli 2021 beoordeeld

Op aanraden van onze b&b zijn we terecht gekomen bij 't Hof van de Hemel. De bediening was super en de kennis over het bier maakt het volledig af. Ook het eten was zeer lekker! Ons zien ze zeker nog een keertje indien we nog eens in Veurne zijn!

Datum van bezoek: juli 2021

18 oktober 2020 beoordeeld

Lekkere correcte keuken aan de juiste prijs/kwaliteit verhouding.
Klassieke gerechten maar zéér lekker.
Lekkere aangepaste bieren, vrouw des huizen is bier sommelier.

Datum van bezoek: oktober 2020
17 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel mooi pand. Lekker eten. Heel vriendelijke bediening. Man maakt eigen keramiek getoond in de zaak.

Datum van bezoek: oktober 2020
9 september 2020 beoordeeld

Goede bediening in het centrum. terras aan straat met blijkbaar ook een ruime keuze aan gerechten met toch wel stevig prijskaartje.

Datum van bezoek: september 2020
2 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijke ontvangst, net als de bediening. Het eten is lekker en verzorgd. De porties zijn ruim bemeten. Zeer ruim bemeten corona maatregelen, zowel qua afstand als qua bediening. Nootjes bij aperitief in gesloten potje, net als de amuse, peper en zout en de sausjes.

Datum van bezoek: september 2020

Reizigers die 't Hof van de Hemel bekeken, bekeken ook

Veurne, West-Vlaanderen

Veurne, West-Vlaanderen
Booitshoeke, West-Vlaanderen

In 't Hof van de Hemel geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.