“Gezellig BierRestaurant met relaxte sfeer ”
Beoordeling van 't Hof van de Hemel

Keukens: Belgisch
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
28 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede steaks in een relaxte sfeer. De bediening maakt graag een praatje en weet bij elk gerecht een heerlijk en bijpassend biertje. Aanrader!

Datum van bezoek: februari 2019

3 februari 2019 beoordeeld

Ik was verrast toen ik de bierkaart zag. Ook kregen we van de uitbaatster de nodige suggesties om het bier te kiezen bij onze maaltijd. Het was leuk om een stille nacht te kunnen drinken

Datum van bezoek: januari 2019

9.00...jonge jenever...!!!!!!!!!!!##
Veel té duur...Nooit meer

Datum van bezoek: januari 2019
30 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een middag met 8 man gaan eten in dit mooie historische pand. Vriendelijke ontvangst, ruime keuze voor apero en een echte hemel voor de mannen ( bier-lovers ). Bijhorende hapjes ook heel lekker. We kozen voor het menuutje ( enkelen enkel voor hoofdschotel ) en gingen echt niet met honger weg . Heerlijk gegeten, op grootmoeders wijze en dat bijgestaan door Martine die de mannen aan het juiste bier hielp. Een adresje om te onthouden, ook als je gewoon een biertje wil drinken ( of de overheerlijke Veurnse meringuetaart wil proeven ).
Wij komen weer!

Datum van bezoek: december 2018
27 november 2018 beoordeeld

We waren met een gezelschap van 10 man, Uitstekend gegeten en een heel passend bierarrangement bij de verschillende gerechten. Martine wist mooi te vertellen over de verschillende bieren!

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die 't Hof van de Hemel bekeken, bekeken ook

De Panne, West-Vlaanderen

In 't Hof van de Hemel geweest? Deel je ervaringen!