“Lekker getafeld !”
Beoordeling van 't Hof van de Hemel

't Hof van de Hemel
Reserveren met
't Hof van de Hemel is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 2 van 54 Restaurants in Veurne
Keukens: Belgisch
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Op een middag met 8 man gaan eten in dit mooie historische pand. Vriendelijke ontvangst, ruime keuze voor apero en een echte hemel voor de mannen ( bier-lovers ). Bijhorende hapjes ook heel lekker. We kozen voor het menuutje ( enkelen enkel voor hoofdschotel ) en gingen echt niet met honger weg . Heerlijk gegeten, op grootmoeders wijze en dat bijgestaan door Martine die de mannen aan het juiste bier hielp. Een adresje om te onthouden, ook als je gewoon een biertje wil drinken ( of de overheerlijke Veurnse meringuetaart wil proeven ).
Wij komen weer!

Datum van bezoek: december 2018

27 november 2018 beoordeeld

We waren met een gezelschap van 10 man, Uitstekend gegeten en een heel passend bierarrangement bij de verschillende gerechten. Martine wist mooi te vertellen over de verschillende bieren!

26 november 2018 beoordeeld

We zijn fantastisch ontvangen in de Hemel. Martine maakt er een waar feestje van. De uitleg was zeer informatief en het eten geweldig

12 november 2018 beoordeeld

interressante uitleg bij de bierkeuze gastvrije ontvangst en bediening en lekker eten , we komen terug !

11 november 2018 beoordeeld

Zeer vriendelijke bediening, met groep van 12 een passende oplossing gemaakt, op het onverwacht, zonder reservering.
Het eten en hapjes waren heel lekker.
Zeker aan te raden!

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die 't Hof van de Hemel bekeken, bekeken ook

De Panne, West-Vlaanderen

In 't Hof van de Hemel geweest? Deel je ervaringen!