“Super”
Beoordeling van 't Hof van de Hemel

't Hof van de Hemel
Reserveren met
't Hof van de Hemel is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 2 van 53 Restaurants in Veurne
Keukens: Belgisch
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
2 weken geleden beoordeeld

We waren met een gezelschap van 10 man, Uitstekend gegeten en een heel passend bierarrangement bij de verschillende gerechten. Martine wist mooi te vertellen over de verschillende bieren!

2 weken geleden beoordeeld

We zijn fantastisch ontvangen in de Hemel. Martine maakt er een waar feestje van. De uitleg was zeer informatief en het eten geweldig

4 weken geleden beoordeeld

interressante uitleg bij de bierkeuze gastvrije ontvangst en bediening en lekker eten , we komen terug !

4 weken geleden beoordeeld

Zeer vriendelijke bediening, met groep van 12 een passende oplossing gemaakt, op het onverwacht, zonder reservering.
Het eten en hapjes waren heel lekker.
Zeker aan te raden!

Datum van bezoek: juni 2018
22 oktober 2018 beoordeeld

Ik was zeer tevreden over mijn restaurant bezoek. Wij hebben een menu genomen met aangepaste bieren en dat was echt goed! De bediening was ook top! De jobstudenten doen het daar zeer goed. Het is een zeer authentiek kader in het hart van Veurne, zeer speciaal. De prijs viel ook zeer goed mee, we komen zeker terug, we hebben er echt van genoten!

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die 't Hof van de Hemel bekeken, bekeken ook

De Panne, West-Vlaanderen

In 't Hof van de Hemel geweest? Deel je ervaringen!