“Super....voor elk aspect!”
Beoordeling van 't Hof van de Hemel

't Hof van de Hemel
Reserveren met
't Hof van de Hemel is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 2 van 53 Restaurants in Veurne
Keukens: Belgisch
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Zeer vriendelijke bediening, met groep van 12 een passende oplossing gemaakt, op het onverwacht, zonder reservering.
Het eten en hapjes waren heel lekker.
Zeker aan te raden!

Datum van bezoek: juni 2018

22 oktober 2018 beoordeeld

Ik was zeer tevreden over mijn restaurant bezoek. Wij hebben een menu genomen met aangepaste bieren en dat was echt goed! De bediening was ook top! De jobstudenten doen het daar zeer goed. Het is een zeer authentiek kader in het hart van Veurne, zeer speciaal. De prijs viel ook zeer goed mee, we komen zeker terug, we hebben er echt van genoten!

20 oktober 2018 beoordeeld

Bijzonder lekker gegeten in hof van de hemel!!!
2 suggesties gekozen:stoofvlees met sint Bernardus en karnemelkstovers,gepocheerd ei en een portie lekkere garnalen,een portie om U tegen te zeggen
Een gezellige inrichting ook,wij gaan zeker terug!!!

16 oktober 2018 beoordeeld

Het is nu de derde keer dat ik er kwam en telkens een verschillend gerecht gekozen. Keer op keer superlekker, keer op keer veel te grote portie, keer op keer goede niet opdringerige bediening. Ik keer zeker nog terug.

3 oktober 2018 beoordeeld

Gerechten keuze ok, duur, extra betalen voor salade bij gerecht.. met passend biertje erbij aan 7 euro! Geen wow gevoel bij het eten..

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die 't Hof van de Hemel bekeken, bekeken ook

De Panne, West-Vlaanderen

In 't Hof van de Hemel geweest? Deel je ervaringen!