“HEMELS”
Beoordeling van 't Hof van de Hemel

't Hof van de Hemel
Reserveren met
't Hof van de Hemel is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 2 van 53 Restaurants in Veurne
Keukens: Belgisch
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
3 weken geleden beoordeeld

Bijzonder lekker gegeten in hof van de hemel!!!
2 suggesties gekozen:stoofvlees met sint Bernardus en karnemelkstovers,gepocheerd ei en een portie lekkere garnalen,een portie om U tegen te zeggen
Een gezellige inrichting ook,wij gaan zeker terug!!!

4 weken geleden beoordeeld

Het is nu de derde keer dat ik er kwam en telkens een verschillend gerecht gekozen. Keer op keer superlekker, keer op keer veel te grote portie, keer op keer goede niet opdringerige bediening. Ik keer zeker nog terug.

3 oktober 2018 beoordeeld

Gerechten keuze ok, duur, extra betalen voor salade bij gerecht.. met passend biertje erbij aan 7 euro! Geen wow gevoel bij het eten..

2 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na reservatie voor 2 volwassen en 2 kinderen viel bij aankomst al op dat klant centraal staat : klein welkomskaartje en kleurplaat met kleurtjes voor de kids lagen klaar...Leuk !
Qua menu was het aangenaam om ook dingen als sole als kindergerecht te hebben. De vier door ons gekozen gerechten waren lekker en tof geserveerd.
De combinatie met Belgische bieren , in mijn geval Orval, maakte het plaatje compleet. Prijzen fair gezien de kwaliteit volgens ons. We gaan zeker nog eens terug als we in de buurt zijn !

23 september 2018 beoordeeld

Wondermooi interieur. Zeer vriendelijke mensen. . Ruime keuze bieren en het eten is subliem . Zeer aan te bevelen.?j

Freddy Degraeve. Marie-Christine Sterckx

Reizigers die 't Hof van de Hemel bekeken, bekeken ook

Veurne, West-Vlaanderen

In 't Hof van de Hemel geweest? Deel je ervaringen!