“Heel duur..”
Beoordeling van 't Hof van de Hemel

't Hof van de Hemel
Reserveren met
't Hof van de Hemel is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 2 van 53 Restaurants in Veurne
Keukens: Belgisch
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
3 oktober 2018 beoordeeld

Gerechten keuze ok, duur, extra betalen voor salade bij gerecht.. met passend biertje erbij aan 7 euro! Geen wow gevoel bij het eten..

2 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na reservatie voor 2 volwassen en 2 kinderen viel bij aankomst al op dat klant centraal staat : klein welkomskaartje en kleurplaat met kleurtjes voor de kids lagen klaar...Leuk !
Qua menu was het aangenaam om ook dingen als sole als kindergerecht te hebben. De vier door ons gekozen gerechten waren lekker en tof geserveerd.
De combinatie met Belgische bieren , in mijn geval Orval, maakte het plaatje compleet. Prijzen fair gezien de kwaliteit volgens ons. We gaan zeker nog eens terug als we in de buurt zijn !

23 september 2018 beoordeeld

Wondermooi interieur. Zeer vriendelijke mensen. . Ruime keuze bieren en het eten is subliem . Zeer aan te bevelen.?j

Freddy Degraeve. Marie-Christine Sterckx

22 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel aangenaam ontvangen.
De vol au vent is een aanrader, alsook de hamburger en zelfgemaakte apperitiefhapjes.

14 september 2018 beoordeeld

wij kwamen terug van ons reis en hebben gebeld ,ze hebben ons vriendelijk ontvangen ,wij hebben lekker gegeten zeker hun grote hamburgers met speciale presentatie.

1  Bedank 603.105

Reizigers die 't Hof van de Hemel bekeken, bekeken ook

Veurne, West-Vlaanderen

In 't Hof van de Hemel geweest? Deel je ervaringen!