“Hof van de hemel, een hemelse beleving.”
Beoordeling van 't Hof van de Hemel

't Hof van de Hemel
Reserveren met
't Hof van de Hemel is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 2 van 53 Restaurants in Veurne
Keukens: Belgisch
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
23 september 2018 beoordeeld

Wondermooi interieur. Zeer vriendelijke mensen. . Ruime keuze bieren en het eten is subliem . Zeer aan te bevelen.?j

Freddy Degraeve. Marie-Christine Sterckx

22 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel aangenaam ontvangen.
De vol au vent is een aanrader, alsook de hamburger en zelfgemaakte apperitiefhapjes.

14 september 2018 beoordeeld

wij kwamen terug van ons reis en hebben gebeld ,ze hebben ons vriendelijk ontvangen ,wij hebben lekker gegeten zeker hun grote hamburgers met speciale presentatie.

1  Bedank 603.105
10 september 2018 beoordeeld

Tijdens een bezoek aan het mooie Veurne, vonden we dit wel leuke bierrestaurant. Ze boden een lekker uitziend menu aan voor een schappelijke prijs.
Het eten was lekker. Het is natuurlijk geen haut-cuisine maar prijs kwaliteit was het goed.
Zeker een aanrader en voor wie graag bier drinkt. Hier is enorm veel keuze.

30 augustus 2018 beoordeeld

Ben er geweest voor een bier en heb er helaas niet geëten . Jammer ! Mooi terrasje en vriendelijke gastvrouw en zeer mooie bierkaart !

Reizigers die 't Hof van de Hemel bekeken, bekeken ook

Veurne, West-Vlaanderen

In 't Hof van de Hemel geweest? Deel je ervaringen!