“Super vriendelijk en overheerlijk”
Beoordeling van 't Hof van de Hemel

't Hof van de Hemel
Reserveren met
't Hof van de Hemel is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 2 van 53 Restaurants in Veurne
Keukens: Belgisch
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
22 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel aangenaam ontvangen.
De vol au vent is een aanrader, alsook de hamburger en zelfgemaakte apperitiefhapjes.

14 september 2018 beoordeeld

wij kwamen terug van ons reis en hebben gebeld ,ze hebben ons vriendelijk ontvangen ,wij hebben lekker gegeten zeker hun grote hamburgers met speciale presentatie.

1  Bedank 603.105
10 september 2018 beoordeeld

Tijdens een bezoek aan het mooie Veurne, vonden we dit wel leuke bierrestaurant. Ze boden een lekker uitziend menu aan voor een schappelijke prijs.
Het eten was lekker. Het is natuurlijk geen haut-cuisine maar prijs kwaliteit was het goed.
Zeker een aanrader en voor wie graag bier drinkt. Hier is enorm veel keuze.

30 augustus 2018 beoordeeld

Ben er geweest voor een bier en heb er helaas niet geëten . Jammer ! Mooi terrasje en vriendelijke gastvrouw en zeer mooie bierkaart !

25 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis van de recensies en een beetje op goed geluk kozen we 't Hof van de hemel voor onze lunch tijdens een bezoekje aan Veurne. Het bleek een toppertje.
Sfeervol historisch kader, vriendelijke bediening en een mooie kaart. Maar vooral wat er op ons bord kwam was een voltreffer. 32 euro voor een tomaat garnaal lijkt misschien veel, maar niet als je het bord te zien krijgt: wat een royale portie verse smaakvolle garnaaltjes met gepelde tomaten en huisgemaakte mayo. Ook de lokale specialiteit, karnemalkstampers met garnaal en gepocheerd ei was fantastisch. Heerlijk brood en verse frietjes erbij maken het geheel af.
De biersuggesties bij de schotels is perfect en de biertjes worden verzorgd geserveerd.
We bekeken de kaart al eens grondig voor een volgende keer want hier zien ze ons zeker terug. Het driegangen keuzemenu voor de prijs van 34,50 euro leek ons alvast heel aantrekkelijk.

Reizigers die 't Hof van de Hemel bekeken, bekeken ook

Veurne, West-Vlaanderen

In 't Hof van de Hemel geweest? Deel je ervaringen!