“Lekker, maar niet goedkoop...”
Beoordeling van 't Hof van de Hemel

't Hof van de Hemel
Reserveren met
't Hof van de Hemel is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 2 van 53 Restaurants in Veurne
Keukens: Belgisch
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
9 februari 2018 beoordeeld

We wilden in de buurt iets gaan eten en kwam op dit restaurant terecht. In tegenstelling tot wat de website doet vermoeden is het meer dan een bruine kroeg. Alles is zeer verzorgd.
We namen de menu (zonder aangepaste bieren). De vissoep uit de menu kunnen we op zijn minst hartig noemen en heel lekker, echt een aanrader! Als hoofdgerecht heb je o.a. de keuze uit huisgemaakt stoofvlees met St-Bernardus triple of vol-au-vent. Persoonlijk vind ik 23 euro en 24 euro duur voor stoofvlees en vol-au-vent, niettemin was het wel lekker. Beide geserveerd met frietjes en fris slaatje.

Voor het dessert heb je tevens ruime keuze.

Totaalprijs pp: 50 euro (apero+bordje+menu+drankje)

Datum van bezoek: januari 2018

3 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een aanrader! Al een paar keer bezocht en steeds zeer lekker gegeten. We komen zeker terug om de nieuwe suggestie uit te proberen.

Datum van bezoek: februari 2018
2 februari 2018 beoordeeld

De maaltijd was heel lekker. We kozen o.a. voor het biermenu.
Leuke uitleg over de bieren,...
Vriendelijke bediening

Datum van bezoek: februari 2018
10 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelegen op het mooie marktplein van Veurne.
Lekker eten, niet te duur, en genoeg.
Vriendelijke bediening!

Datum van bezoek: januari 2018
17 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gisteren gegeten en ALLES was TOP. De garnaalkroketten waren perfect, ook de frietjes, slaatje waren gewoon perfect. En dan zeker niet de super vriendelijke uitbaatster die ons de nodige bieruitleg gaf. Komen hier zeker terug !!!!

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die 't Hof van de Hemel bekeken, bekeken ook

De Panne, West-Vlaanderen

In 't Hof van de Hemel geweest? Deel je ervaringen!