“De vriendelijkheid en beleefdheid was ver te zoeken die avond...”
Beoordeling van de plakker

de plakker
Geclassificeerd als nr. 3 van 53 Restaurants in Veurne
Keukens: Belgisch, Frans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Eten was niet vers, vis duidelijk uit diepvries met een dikke korst zout. De eerste keer in 65jaar discreet gezegd en met veel bravour werd het de vuilbak in gegooid. Had pasta, maar smaakte echt niet meer.
Moest alles betalen: bestelde gerechten en de plaatsvervanger.
Nooit meer dus.

erik g, Eigenaar van de plakker, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste Jeanine.

Ons team hecht veel waarde aan de mening van onze klanten en wij stellen uw reactie dan ook erg op prijs. Kwaliteit, versheid, klantvriendelijkheid en beleefdheid staat erg hoog in het vaandel.
Aangezien u vaak in Veurne bent, had ik u met veel plezier nogmaals ontvangen. Met of zonder woordje uitleg.

Altijd welkom.

4 weken geleden beoordeeld

Hier kan je terecht als je een snelle hap wil nuttigen. Het eten is er lekker en de bediening is er vlot. Je kan er ook gewoon iets drinken . In de zomer is er een mooi terras

5 weken geleden beoordeeld

We waren tijdens de herfstvakantie een paar dagen in Veurne om te fietsen in de omgeving. Vooraf al een beetje rondgekeken op google voor leuke restaurants want na een dag in de buitenlucht kijken we altijd uit naar een gezellig dineetje. Onze eerste avond een gokje gewaagd in de Plakker. We wilden namelijk lekker eten, in een gezellige sfeer en niet te klassiek. We hadden niet gereserveerd maar dat bleek geen probleem. Enorme keuze op de kaart en de eerste avond kozen we voor het stoofvlees (grootmoeders 'bangelijk lekkere' recept) en de suggestie kabeljouw.
Aangezien ik als Belg in het buitenland woon en stoofvlees daar niet echt populair is was dit voor mij een ware lekkernij ! Lang geleden dat ik nog zo lekker stoofvlees had gegeten :-)
Heel vriendelijke bediening door Brian en zijn vrouwelijke collega en de eerste avond was ons zo goed bevallen dat we in totaal 4 keer bij de Plakker gingen eten.
Stoofvlees, garnaalkroketjes, chateaubriand, kabeljauw, drie verschillende pasta's...we hebben niet de hele kaart uitgeprobeerd maar toch veel :-)
Voor ons dus op alle gebied super meegevallen : de bediening (top), de kwaliteit van het eten (top) en lekkere, niet te dure wijnen.
Een echte aanrader !

3 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Langs geweest voor een snelle lunch iets voor 2u en uiteindelijk super lekker gegeten. Een aanrader!

1 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onverwacht op een maandagavond in Veurne terecht gekomen.
Gezien het late uur (21.30u), niet veel meer open.
De Plakker wel en zag er van buitenuit een propere zaak uit.
Binnen gezellig ingericht en vriendelijk ontvangen.
Gevraagd of er op dat uur nog mogelijkheid was om te eten. Bleek geen probleem, keuken open tot 23u blijkbaar.
Verzorgde schotels, voldoende portie en zeer lekker.
We moeten zeker nog eens langs op een "normaler" uur en met meer tijd om de wildsuggesties te proeven.

Reizigers die de plakker bekeken, bekeken ook

Veurne, West-Vlaanderen

In de plakker geweest? Deel je ervaringen!