“Lekker en gezellig eten in pittoresk kader.”
Beoordeling van De Pastorant

De Pastorant
Geclassificeerd als nr. 5 van 53 Restaurants in Veurne
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
14 september 2018 beoordeeld

We zijn er op een woensdagmiddag gaan eten met een 6-tal personen, het duurde even voor we het voorgerecht kregen maar vanaf dan was alles dik in orde. Alle gerechten verzorgd en lekker, de bakwijze van het vlees was goed en het dessert buiten mogen eten en dit zonder problemen. De bediening was zeer vriendelijk en de vrouw des huizes nam haar tijd om een babbeltje te doen over koetjes en kalfjes. Al bij al een top ervaring.

20 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie en aangenaam rest met zeer gezellige sfeer, de bediening is uitstekend en vriendelijk, de kaart goed en lekker voor de prijs .zeker aan rader als je in de buurt bent

20 augustus 2018 beoordeeld

een pluim voor de vriendelijke gastvrouw Cathy !
en een pluim voor de chef kok !
mooi terras ideaal in de zomer !

6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke en vlotte bediening, lekkere menusuggesties aan correcte prijs... een aanrader ! Ik kom hier zeker terug. Heel wat bezoekers hebben een tweede verblijf aan de kust en zoeken daar de rust !

23 juni 2018 beoordeeld

Mooi verscholen pand,lekkere huisaperitief. Wat het menu betreft,voorgerecht teveel smaken bijeen,teveel zalfjes en uiteindelijk viel de smaak tegen ook van hoevekip had ik niet verwacht dat het charcuterie was. Het hoofdgerecht was vis,grote portie en gewoon lekker,dessert viel ook tegen,gewoon wat aardbeien en een minuscuul bolletje ijs. Dan zogezegd de betere wijnen die ze erbij serveren zoals staat op hun website, dit zijn echt goedkope wijnen waar ze dan overvloedig mee gieten. Ons hobby is op restaurant gaan dus weet ik waarover ik praat,de meeste mensen zijn hier zo positief over dat het daarmee is dat ik eventjes wil reageren. Is niet de bedoeling dat ik dit restaurant wil afbreken maar het is te duur voor wat men hier in het glas en op het bord brengt. Het is hier overwegend een ouder publiek die waarschijnlijk het gieten van de wijn heel erg apprecieerd. Ook de bediening liet steken vallen,ik at vis en had een steakmes mijn vrouw at vlees en had geen mes. Kan ook niet in deze prijsklasse.

Datum van bezoek: juni 2018
Bob v, Manager van De Pastorant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juni 2018

Bedankt voor u feedback en de tip.
Mvg

Reizigers die De Pastorant bekeken, bekeken ook

Veurne, West-Vlaanderen

In De Pastorant geweest? Deel je ervaringen!