Beoordeeld op 2 augustus 2018

Eenvoudige b&b aan het treinstation in Koksijde. Zeer vriendelijke gastvrouw. Door de lyrische beoordelingen op Tripadvisor hadden we ons aan een iets hoger luxe-niveau verwacht. De kamers zijn echter erg klein en erg eenvoudig. De geluidsisolatie is ook maar matig. Wel mooi uitzicht op de velden, leuk terrasje en goed ontbijt. Zeer correcte prijszetting.

• Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 23 juli 2018

Bij het oprijden van de oprijlaan gaat er een andere wereld open, je komt namelijk van een parking van het station af. Vriendelijk ontvangen, leuke juitbaters! De omgeving rond de B&B is super rustig. Kamers klein maar fijn en alles is aanwezig. Ontbijt buiten was af, we hadden dan ook lekker weertje voor ons die dag.

• Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 14 juni 2017

Jammer genoeg konden we hier maar één nachtje blijven.
Geweldig ontvangst van een bijzonder aardig echtpaar. De kamers zijn niet heel groot maar de ruimte er omheen maakt dit dik goed.
Er is ook een gezellige ontbijt ruimte waar je buiten het ontbijt ook gebruik van kan maken. Koffie en thee onbeperkt.
Bedankt en tot de volgende keer!

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 20 augustus 2016

Prachtige B&B mooi uitzicht over de velden, rustig gelegen nabij openbaar vervoer. De kamers zijn mooi en goed ingericht en er is een gezellige ontbijtruimte waar een prima ontbijt wordt geserveerd.
Vriendelijke uitbaters die ons warm hebben ontvangen.
Gewoon een aanrader.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 14 augustus 2016

Heel goed gelegen B&B, Een warm onthaal door de vriendelijke eigenaars, zeer nette kamers, mooi uitzicht en lekker ontbijt.Een goede prijs/kwaliteit verhouding. Het is kleinschalig en erg rustig. Een pareltje!

• Verbleef: augustus 2016, reisde met vrienden
Antwoord van management:Gereageerd 17 augustus 2016

Blij om te horen dat u genoten heeft! Altijd welkom terug, dus hopelijk tot snel!