Hotel De Loft(Veurne)(Heel veel waar voor je geld!)
118 US$
  • Restaurant
  • Gratis internet
Agoda.com
De Meidoorn(Veurne)
20 augustus 2016 beoordeeld

Prachtige B&B mooi uitzicht over de velden, rustig gelegen nabij openbaar vervoer. De kamers zijn mooi en goed ingericht en er is een gezellige ontbijtruimte waar een prima ontbijt wordt geserveerd.
Vriendelijke uitbaters die ons warm hebben ontvangen.
Gewoon een aanrader.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
14 augustus 2016 beoordeeld

Heel goed gelegen B&B, Een warm onthaal door de vriendelijke eigenaars, zeer nette kamers, mooi uitzicht en lekker ontbijt.Een goede prijs/kwaliteit verhouding. Het is kleinschalig en erg rustig. Een pareltje!

• Verbleef: augustus 2016, reisde met vrienden
Antwoord van management:Gereageerd 17 augustus 2016

Blij om te horen dat u genoten heeft! Altijd welkom terug, dus hopelijk tot snel!

6 augustus 2016 beoordeeld

Een van de weinige B&B's waar we ons echt op ons gemak voelden en rusteloos konden genieten!
Onze kamer had een adembenemend zicht op de weidse polders. Vanaf ons eigen privéterras was het dan ook zalig om s'avonds tot rust te komen. De self-service bar die ter beschikking stond, maakt het plaatje af.
Na een deugdoende nacht in volledig stilte, stond ons een ontbijt te wachten met alles erop en eraan.
Ook de eigenaars van de B&B waren top! Voor Ann is niets te veel. Ze gaf ons talloze tips over de omgeving en bezienswaardigheden.

Kamertip: Beste uitzicht in alle kamers. Er is ook een familiekamer (4 personen) die zicht heeft op de tuin
  • Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
8 augustus 2014 beoordeeld

Een beter gelegen BB kan je niet vinden in de streek.Ideale ligging...5km van de zee..wandelafstand van het historisch centrum van Veurne en bereikbaar met openbaar vervoer...trein en bus!Groot voordeel.: alle kamers hebben een eigen voordeur-terras en zicht op de weidse polders!Zeker aan te raden om de kust en westhoek te verkennen!

• Verbleef: augustus 2014, reisde met vrienden
25 april 2018 beoordeeld