“Prettige gastheer en gastvrouw van een B&B en een heerlijk rustig kader”
Beoordeling van Ateljee Devlaux

Ateljee Devlaux
De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
Ateljee Devlaux
Beoordeeld als nr. 5 van 12 B&B's / pensions in Veurne
14 juni 2017 beoordeeld

Jammer genoeg konden we hier maar één nachtje blijven.
Geweldig ontvangst van een bijzonder aardig echtpaar. De kamers zijn niet heel groot maar de ruimte er omheen maakt dit dik goed.
Er is ook een gezellige ontbijt ruimte waar je buiten het ontbijt ook gebruik van kan maken. Koffie en thee onbeperkt.
Bedankt en tot de volgende keer!

• Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner

20 augustus 2016 beoordeeld

Prachtige B&B mooi uitzicht over de velden, rustig gelegen nabij openbaar vervoer. De kamers zijn mooi en goed ingericht en er is een gezellige ontbijtruimte waar een prima ontbijt wordt geserveerd.
Vriendelijke uitbaters die ons warm hebben ontvangen.
Gewoon een aanrader.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
14 augustus 2016 beoordeeld

Heel goed gelegen B&B, Een warm onthaal door de vriendelijke eigenaars, zeer nette kamers, mooi uitzicht en lekker ontbijt.Een goede prijs/kwaliteit verhouding. Het is kleinschalig en erg rustig. Een pareltje!

• Verbleef: Augustus, 2016, reisde met vrienden
Antwoord van management:Gereageerd 17 augustus 2016

Blij om te horen dat u genoten heeft! Altijd welkom terug, dus hopelijk tot snel!

6 augustus 2016 beoordeeld

Een van de weinige B&B's waar we ons echt op ons gemak voelden en rusteloos konden genieten!
Onze kamer had een adembenemend zicht op de weidse polders. Vanaf ons eigen privéterras was het dan ook zalig om s'avonds tot rust te komen. De self-service bar die ter beschikking stond, maakt het plaatje af.
Na een deugdoende nacht in volledig stilte, stond ons een ontbijt te wachten met alles erop en eraan.
Ook de eigenaars van de B&B waren top! Voor Ann is niets te veel. Ze gaf ons talloze tips over de omgeving en bezienswaardigheden.

Kamertip: Beste uitzicht in alle kamers. Er is ook een familiekamer (4 personen) die zicht heeft op de tuin
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
8 augustus 2014 beoordeeld

Een beter gelegen BB kan je niet vinden in de streek.Ideale ligging...5km van de zee..wandelafstand van het historisch centrum van Veurne en bereikbaar met openbaar vervoer...trein en bus!Groot voordeel.: alle kamers hebben een eigen voordeur-terras en zicht op de weidse polders!Zeker aan te raden om de kust en westhoek te verkennen!

• Verbleef: Augustus, 2014, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Veurne bekeken
op 1,2 km afstand
181 beoordelingen
op 1 km afstand
Bed & Breakfast The Old House
Prijzen weergeven

In Ateljee Devlaux geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Ateljee Devlaux

Adres: Sint-Idesbaldusstraat 34, Veurne 8630, België
Locatie: België > Vlaanderen > West-Vlaanderen > Veurne
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis ontbijt Gratis parkeren Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 5 van 12 B&B's / pensions in Veurne
Prijsklasse: 83 € - 85 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Aantal kamers: 4
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com en Priceline, dus je kunt je reserveringen bij Ateljee Devlaux met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?