Hof van Eden
Croonhof(Veurne)
  • Bar/lounge
  • Gratis internet
6 december 2017 beoordeeld

al onze speciale aanvragen voor de verjaardag ingevuld , gasvrijheid TOP !
de visgerechten waren subliem en levend vers recht uit de Noordzee .
Wie houd van zen rust en natuur , een echte aanrader .
proficiat aan het team en bedankt voor het super ontvangst .

Verbleef: november 2017, reisde met vrienden
8 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een nacht verbleven in deze b&b. Erg afgelegen en dus rustige plek. Kamers zijn simpel. Bedden redelijk.
Eigenaren hebben een eetcafé naast de b&b. Lekker gegeten en absoluut niet duur. Kortom absoluut geen bijzondere plek maar voor een goed betaalbaar en rustige plek om te slapen helemaal prima.

Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
24 juni 2016 beoordeeld

Wij kozen lukraak voor deze B en B bij het zien van de Bouillabaise die één van hun specialiteiten is. We hebben het ons héél zeker niet beklaagd, in tegendeel alles overtrof onze verwachtingen. Bij aankomst, na even zoeken daar de B en B echt midden in de velden ligt, werden we hartelijk ontvangen. De eerste die ons begroette was de grote maar lieve hond en daarna kwam de uitbaatster Marianne ons tegemoet met een welgemeende welkom. We voelden er ons echt onmiddellijk thuis. Verwacht je niet aan iets moderns en luxueus want het is wel degelijk een voormalige hoeve maar alles hier straalt rust en kalmte uit. De kamer was ruim genoeg en zeker proper.
Wat het eten betreft voel je je hier echt in de zevende hemel..
Ons eerste avondmaal was de bouillabaise. We aten dat reeds meermaals maar nog nooiut zoals hier !! Er was zeker ruimschoots voldoende vis en schaaldieren in terug te vinden ( zelfs een halve kreeft ).
Ook het ontbijt was super verzorgd en op het buffet konden we alles vinden wat ons hartje begeerde. Marianne maakte zelfs een "speciaal" eitje voor ons dat ik zeker ook thuis eens zal proberen.
Als afsluiter proefden we van de "paling in 't groen"...mmm...dat zegt genoeg vind ik...
We gaan zeker terug voor hun "zeevruchtenschotel", een andere specialiteit. En voor wie liever vlees verkiest hebben ze ook Côte à l'os.
Zowel Marianne als haar man Wilfried en hun dochter Emily zijn bijzonder vriendelijk,warm en hartelijk en altijd bereid tot een fijne babbel.

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
29 mei 2016 beoordeeld

Al 3 maal zalig genoten , een verse tong ,zeevruchten en boullabaisse waren super lekker , de boullabaisse nog nooit ergens anders zo lekker gegeten en zeker voor herhaling vatbaar. Eenvoudige kamers maar alles voorzien en netjes . Bij het ontbijt niets tekort en genoten van het eitje "maison". De kinderen vonden het super en voor ons was de sauna een zaligheid . De uitbaters zijn joviaal en zeer familiair . Prijs kwaliteit zeer goed . We komen zeker terug,

Kamertip: Er zijn kamers beneden en op het eerste verdiep.
  • Verbleef: mei 2016, reisde met familie
20 mei 2016 beoordeeld

De kamer waarin we met ons gezin verbleven was in erbarmelijke staat.
Het toilet bleef lopen en het water van de douche ging van ijskoud naar heel erg heet. Het was heel moeilijk om hierin onze kindjes van 1 en 4 te wassen.
Voor de prijs (85euro/nacht) had ik beter verwacht.
Onze kamer (naast de papegaai) was in feite niet geschikt voor jonge kinderen. De kamer was een duplex met een erg steile en gevaarlijk trap.

De buitenruimte was aangenaam en er was allerhande voorzien (trampoline, springkasteel, ...) voor de kinderen om te spelen.

Het ontbijtbuffet was slechts gemiddeld.
Zeer positief: het avondeten (bij reservatie). De menu was telkens zeer lekker en had een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding.

• Verbleef: mei 2016, reisde met familie