“weekendje aan zee en toch de rust nabij”
Beoordeling van Hof van Eden

Hof van Eden
De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
Hof van Eden
Beoordeeld als nr. 9 van 12 B&B's / pensions in Veurne
12 januari 2018 beoordeeld

we logeerden in eenvoud met een zee van rust. Schitterende omgeving, niet ver van de zee en de geur en de stilte van de boerenbuiten. De gastdame heeft ons een schitterende bouillabaisse geserveerd, ons buikje werd zeker gevuld. Een eenvoudige ontbijt met tal van keuzes. Zeker een aanrader om tot rust te komen.

• Verbleef: December, 2017, reisde met een partner

6 december 2017 beoordeeld

al onze speciale aanvragen voor de verjaardag ingevuld , gasvrijheid TOP !
de visgerechten waren subliem en levend vers recht uit de Noordzee .
Wie houd van zen rust en natuur , een echte aanrader .
proficiat aan het team en bedankt voor het super ontvangst .

Verbleef: November, 2017, reisde met vrienden
8 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een nacht verbleven in deze b&b. Erg afgelegen en dus rustige plek. Kamers zijn simpel. Bedden redelijk.
Eigenaren hebben een eetcafé naast de b&b. Lekker gegeten en absoluut niet duur. Kortom absoluut geen bijzondere plek maar voor een goed betaalbaar en rustige plek om te slapen helemaal prima.

Verbleef: Oktober, 2017, reisde met vrienden
24 juni 2016 beoordeeld

Wij kozen lukraak voor deze B en B bij het zien van de Bouillabaise die één van hun specialiteiten is. We hebben het ons héél zeker niet beklaagd, in tegendeel alles overtrof onze verwachtingen. Bij aankomst, na even zoeken daar de B en B echt midden in de velden ligt, werden we hartelijk ontvangen. De eerste die ons begroette was de grote maar lieve hond en daarna kwam de uitbaatster Marianne ons tegemoet met een welgemeende welkom. We voelden er ons echt onmiddellijk thuis. Verwacht je niet aan iets moderns en luxueus want het is wel degelijk een voormalige hoeve maar alles hier straalt rust en kalmte uit. De kamer was ruim genoeg en zeker proper.
Wat het eten betreft voel je je hier echt in de zevende hemel..
Ons eerste avondmaal was de bouillabaise. We aten dat reeds meermaals maar nog nooiut zoals hier !! Er was zeker ruimschoots voldoende vis en schaaldieren in terug te vinden ( zelfs een halve kreeft ).
Ook het ontbijt was super verzorgd en op het buffet konden we alles vinden wat ons hartje begeerde. Marianne maakte zelfs een "speciaal" eitje voor ons dat ik zeker ook thuis eens zal proberen.
Als afsluiter proefden we van de "paling in 't groen"...mmm...dat zegt genoeg vind ik...
We gaan zeker terug voor hun "zeevruchtenschotel", een andere specialiteit. En voor wie liever vlees verkiest hebben ze ook Côte à l'os.
Zowel Marianne als haar man Wilfried en hun dochter Emily zijn bijzonder vriendelijk,warm en hartelijk en altijd bereid tot een fijne babbel.

• Verbleef: Juni, 2016, reisde met een partner
29 mei 2016 beoordeeld

Al 3 maal zalig genoten , een verse tong ,zeevruchten en boullabaisse waren super lekker , de boullabaisse nog nooit ergens anders zo lekker gegeten en zeker voor herhaling vatbaar. Eenvoudige kamers maar alles voorzien en netjes . Bij het ontbijt niets tekort en genoten van het eitje "maison". De kinderen vonden het super en voor ons was de sauna een zaligheid . De uitbaters zijn joviaal en zeer familiair . Prijs kwaliteit zeer goed . We komen zeker terug,

Kamertip: Er zijn kamers beneden en op het eerste verdiep.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Mei, 2016, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Veurne bekeken
op 6,5 km afstand
181 beoordelingen
op 6,9 km afstand
Bed & Breakfast The Old House
Prijzen weergeven

In Hof van Eden geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hof van Eden

Adres: Zoutenaaiestraat 17 | Zoutenaaie, Veurne 8630, België
Locatie: België > Vlaanderen > West-Vlaanderen > Veurne
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 9 van 12 B&B's / pensions in Veurne
Aantal kamers: 8

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?