16 maart 2014 beoordeeld

goede bedden
gratis internet
vlakbij fietsen gehuurd
Excellent ontbijt
de ontvangst is goed -mooie kamers
de B&B is 2 minuten lopen vanaf het centrum
Het strand is maar 3 km - 10 met de auto

Kamertip: k2 westzijde -uitzicht op de stad
  • Verbleef: februari 2014, reisde alleen
14 juni 2013 beoordeeld

Wij komen al jaren 2 keer per jaar bij Chez Gaston.
De ontvangst is altijd vriendelijk en het hele herenhuis is stijlvol ingericht.
Internet is gratis
B&B Chez Gaston ligt in het centrum van Veurne en alle winkels zijn op wandel afstand.Op de fiets gaan we altijd naar zee,dat is maar 4 kilometer.
De kamers zijn Proper en het ontbijt is zeer uitgebreid .
De bedden zijn goed en de badkamers schoon.
Hier komen we graag altijd graag terug.

Veurne is een prachtige (oude) stad . Met veel zorg zijn de gebouwen gerestaureerd.

• Verbleef: april 2013, reisde met vrienden
16 september 2012 beoordeeld

Geboekt op de valreep en er was niet veel meer te kiezen in het centrum te Veurne, de gastheer deed open in een kledij Tshirt veel te groot en in short, niet te doen om gasten te ontvangen,hij beweerde dat het om een oud herenhuis ging!!! De kamer ouderwets en de donkere meubels zoals 60 j geleden, niks fleurigs, we moesten de badkamer delen, wat een half uur wachten omvatte 's morgens eer het toilet en de badkamer vrij was. Ik zou bij mij thuis zo geen kamer durven aanbieden aan gasten! De prijs was redelijk maar het voelde dat ik terug ging naar de jaren 50.... dit nooit meer!! Het ontbijt kon er nog door en de locatie ook.

• Verbleef: augustus 2012, reisde met een partner
3 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie