“laat avond boeking”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
't Kasteel & Koetshuys
Beoordeeld als nr. 4 van 12 B&B's / pensions in Veurne
3 oktober 2017 beoordeeld

Goede locatie , vriendelijk onthaal door dochter en moeder. Mooie kamer zonder al te veel prularia. Geen tv aanwezig , wat mij niet stoorde.Het ontbijt was uitgebreid en aan tafel opgediend, in de zeer mooie ontbijtzaal.Prijs - kwaliteit , zeker een aanrader. Op wandelafstand van de oude markt gelegen en toch rustig .Voor herhaling vatbaar.

Verbleef: September, 2017

22 augustus 2017 beoordeeld

Nette mooie kamer, maar badkamer + toilet is op de gang. Het ontbijt was prima. De buitenkant van het pand heeft wel wat opfrissing nodig. Het bed was goed. Gezien het om een mooi, maar oud pand gaat met houten trappen en vloeren, is er veel gekraak.

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met vrienden
19 augustus 2017 beoordeeld

Kamers was in orde met een prachtig uitzicht op de binnenstad van Veurne. Wel jammer van de "bezemkast" badkamer" in de gang. Zeer vriendelijke ontvangst van de dochter, echter 's morgens blijkbaar de moeder voor het ontbijt. 's Avonds gevraagd vanaf welk uur ontbijt? Vanaf 7u30. Prima. Want waren van plan om vroeg te vertrekken. Toen we om 8u30 beneden kwamen bleek de eetzaal nog gesloten. Aan de deur gemorreld en op onze vraag wanneer we konden ontbijten kregen we een bits antwoord dat ze nog bezig was en niet op de deur moesten duwen want dat ze gesloten bleef ! Eindelijk om 9u ging de ontbijtkamer open met als repliek, amai jullie komen vroeg ???? En met een nors gezicht werd het broodkommetje op tafel gezet met een koffiekannetje voor elk, 2 personen, een half tasje. Sorry, maar ons zien ze er niet meer.

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met vrienden
9 augustus 2017 beoordeeld

Als overnachting voor de overtocht Duinkerke-Dover verbleven in de mooie oude pand. Ontvangst was hartelijk, kamers zijn oorspronkelijk en zeer ruim van opzet. Wij hadden twee kamers met een (eigen) badkamer op de gang. Het ontbijt is persoonlijk, luxe en uitgebreid. De gastvrouwen zijn zeer hartelijk.

Kamertip: voor mensen die minder goed te been zijn is het hotel minder geschikt (div. oude trappen).
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
25 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Supergezellige b&b, goed ontvangen door moeder en dochter. Speciale gincoctails aangepast aan u wensen in een prachtige warme bar. Lekker ontbijt. Tipje mss vers fruitsap. En spijtig geen douche/toilet en tv op de kamer.

Verbleef: April, 2017, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Veurne bekeken
op 0,5 km afstand
181 beoordelingen
op 0,4 km afstand
Bed & Breakfast The Old House
Prijzen weergeven

In 't Kasteel & Koetshuys geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over 't Kasteel & Koetshuys

Adres: Lindendreef 5-7, Veurne 8630, België
Locatie: België > Vlaanderen > West-Vlaanderen > Veurne
Voorzieningen:
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Roomservice
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 4 van 12 B&B's / pensions in Veurne
Prijsklasse: 106 € - 127 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:2 ster(ren) — 't Kasteel & Koetshuys 2*
Aantal kamers: 8
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, TripOnline SA, Hotels.com en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij 't Kasteel & Koetshuys met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?