't Kasteel & Koetshuys
Croonhof(Veurne)
  • Bar/lounge
  • Gratis internet
22 augustus 2017 beoordeeld

Nette mooie kamer, maar badkamer + toilet is op de gang. Het ontbijt was prima. De buitenkant van het pand heeft wel wat opfrissing nodig. Het bed was goed. Gezien het om een mooi, maar oud pand gaat met houten trappen en vloeren, is er veel gekraak.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden
19 augustus 2017 beoordeeld

Kamers was in orde met een prachtig uitzicht op de binnenstad van Veurne. Wel jammer van de "bezemkast" badkamer" in de gang. Zeer vriendelijke ontvangst van de dochter, echter 's morgens blijkbaar de moeder voor het ontbijt. 's Avonds gevraagd vanaf welk uur ontbijt? Vanaf 7u30. Prima. Want waren van plan om vroeg te vertrekken. Toen we om 8u30 beneden kwamen bleek de eetzaal nog gesloten. Aan de deur gemorreld en op onze vraag wanneer we konden ontbijten kregen we een bits antwoord dat ze nog bezig was en niet op de deur moesten duwen want dat ze gesloten bleef ! Eindelijk om 9u ging de ontbijtkamer open met als repliek, amai jullie komen vroeg ???? En met een nors gezicht werd het broodkommetje op tafel gezet met een koffiekannetje voor elk, 2 personen, een half tasje. Sorry, maar ons zien ze er niet meer.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden
9 augustus 2017 beoordeeld

Als overnachting voor de overtocht Duinkerke-Dover verbleven in de mooie oude pand. Ontvangst was hartelijk, kamers zijn oorspronkelijk en zeer ruim van opzet. Wij hadden twee kamers met een (eigen) badkamer op de gang. Het ontbijt is persoonlijk, luxe en uitgebreid. De gastvrouwen zijn zeer hartelijk.

Kamertip: voor mensen die minder goed te been zijn is het hotel minder geschikt (div. oude trappen).
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
25 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Supergezellige b&b, goed ontvangen door moeder en dochter. Speciale gincoctails aangepast aan u wensen in een prachtige warme bar. Lekker ontbijt. Tipje mss vers fruitsap. En spijtig geen douche/toilet en tv op de kamer.

Verbleef: april 2017, reisde met familie
25 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

ontbijt was super verzorgd vriendelijk onthaal , van alles genoeg , vriendelijke mensen en heel vers
was leuk om hier te ontbijten
goede koffie en hele lekkere en verse pannenkoeken
qua sfeer is het hier ook heel rustig
en kanje hier echt genieten van je ontbijt
we komen zeker nog terug
mvg
damon