Beoordeeld op 30 januari 2017

klein kasteeltje met autenthieke charme. Goed ontbijt. Leuke Barruimte...Misschien als tip dat men de klanten wat meer uitlegt wat in omgeving te zien is. Welke restaurantjes aan te bevelen zijn enz........De gastvrouw was héél vriendelijk en doet haar uiterste best gezien haar nog jeugdige leeftijd. Nog wat werkpuntjes maar voor ons voor herhaling vatbaar.

Kamertip: kamer met badkamer bij de kamer want er zijn ook kamers waarvan de badkamer op gang is.
  • Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 22 november 2016

Een tijdje geleden hier komen logeren maar de gastvrouw was allesbehalve vriendelijk..... nog nooit gekend in een B&B! Ontbijt was pover: koffie en thee, enkel wit brood, slechts 1 soort kaas en 1 soort charcuterie, wel 2 kleine potjes confituur.... geen cornflakes, geen vers fruit, geen melkproducten .... kan niks vinden waarom ik dit zou aanraden. Geen TV op de kamer, douche en WC op de gang en piepklein. Dit wordt niet op de website vermeld.

Verbleef: oktober 2016
Beoordeeld op 21 november 2016

Gelegen in een mooi pand met een mooie ontvangstruimte....De reden om een B&B te kiezen ipv een hotel is een gastvrije en persoonlijke behandeling. Dit ontbrak geheel van de gastvrouw (wel een zeer vriendelijke en klantgerichte dochter).
De kamers bevinden zich in dit mooie pand, maar zijn primitief ingericht t.o.v. de te betalen prijs.
Het totale gebrek aan ruimte in en comfort van de gedeelde badkamer is zeer spijtig.
Bij het ontbijt een mooi gedekte tafel, maar een zeer beperkte keuze in beleg.

• Verbleef: november 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 1 november 2016

Soms weet je het gewoon bij aankomst. Dit wordt leuk. En jawel... Wat een sympathieke gastvrouwen, authentieke kamers, geweldig ontbijt, schitterende cocktails en een lekker diner. Top! Wij schreven het al in het gastenboek, je kan hier veel over zeggen en schrijven, maar 'puur' en 'passie' vatten het goed samen. Succes Julie en Caroline. Wij keren zeker nog terug.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 12 oktober 2016

Opnieuw een weekendje in 't Kasteel & Koetshuys en we hebben er nog even veel van genoten als de eerste keer. Een mix tussen eenvoud en luxe. Mooie kamers, prachtige eetzaal met oog voor details en een warme persoonlijke ontvangst. De eigenaars nemen de tijd even een babbeltje te doen bij het ontbijt. De nieuwe cocktailbar die door de dochter geopend werd is ook een succès. Heel lekker.
We hebben er ook al een cadeaubon gekocht voor vrienden. Zij waren eveneens dol enthousiast.
Dicht wij mooie stadjes zoals Ieper en Diksmuide waar cultureel heel wat te zien valt maar ook dichtbij Koksijde, Nieuwpoort en ander badsteden voor een lange kustwandeling.
Veurne zelf is ook een bezoekje waard. Op de koop toe zijn er verschillende gezellige restaurantjes op wandelafstand van 't Kasteel & Koetshuys.
Wij gaan nog wel een derde keer terug.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner