Beoordeeld op 21 november 2016

Gelegen in een mooi pand met een mooie ontvangstruimte....De reden om een B&B te kiezen ipv een hotel is een gastvrije en persoonlijke behandeling. Dit ontbrak geheel van de gastvrouw (wel een zeer vriendelijke en klantgerichte dochter).
De kamers bevinden zich in dit mooie pand, maar zijn primitief ingericht t.o.v. de te betalen prijs.
Het totale gebrek aan ruimte in en comfort van de gedeelde badkamer is zeer spijtig.
Bij het ontbijt een mooi gedekte tafel, maar een zeer beperkte keuze in beleg.

• Verbleef: november 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 1 november 2016

Soms weet je het gewoon bij aankomst. Dit wordt leuk. En jawel... Wat een sympathieke gastvrouwen, authentieke kamers, geweldig ontbijt, schitterende cocktails en een lekker diner. Top! Wij schreven het al in het gastenboek, je kan hier veel over zeggen en schrijven, maar 'puur' en 'passie' vatten het goed samen. Succes Julie en Caroline. Wij keren zeker nog terug.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 12 oktober 2016

Opnieuw een weekendje in 't Kasteel & Koetshuys en we hebben er nog even veel van genoten als de eerste keer. Een mix tussen eenvoud en luxe. Mooie kamers, prachtige eetzaal met oog voor details en een warme persoonlijke ontvangst. De eigenaars nemen de tijd even een babbeltje te doen bij het ontbijt. De nieuwe cocktailbar die door de dochter geopend werd is ook een succès. Heel lekker.
We hebben er ook al een cadeaubon gekocht voor vrienden. Zij waren eveneens dol enthousiast.
Dicht wij mooie stadjes zoals Ieper en Diksmuide waar cultureel heel wat te zien valt maar ook dichtbij Koksijde, Nieuwpoort en ander badsteden voor een lange kustwandeling.
Veurne zelf is ook een bezoekje waard. Op de koop toe zijn er verschillende gezellige restaurantjes op wandelafstand van 't Kasteel & Koetshuys.
Wij gaan nog wel een derde keer terug.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 21 september 2016

De uitbater doet werkelijk haar best om het verblijf geheel naar onze zin te maken. Niets is te veel gevraagd : een ontbijt extra vroeg 's ochtends wordt met de glimlach opgediend.
's avonds kan je nog eens nagenieten van je dag in het salon met bar.

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 15 augustus 2016

We overnachtten met zeven mensen er omdat we een bruiloftsfeest hadden in de buurt, en dankzij Kasteel & Koetshuis werd een onverwachte minivakantie.

- Onze oma is 76 en heeft voor het eerst in haar leven buiten ontbeten.
- En wàt een ontbijt: niet teveel en niet te weinig, rustig aan tafel bediend zodat je niet naar een buffet hoeft te lopen, perfect eitje, fantastische confituur, stevige en natuurlijke pistolet en ontbijtkoek, ongelofelijk goeie frambozen op de yoghurt, hemelse kaas, warme rode tinten in de vormgeving op het terras, een knusse rode fleece om warm in te duffelen.
- Heerlijke kamers - ruim, schoon, plankenvloer, zeer goede matras, gezellig, met oude boeken, toffe Britse kleurenprenten…

- Wat een bartender! Onze jongelui hebben in de tuin verschillende gins leren kennen. Die met duinenkruiden en met bloempjes waren een schot in de roos, het fruitsap met rode vruchten was uniek.

En tenslotte, wat een volmaakte gastvrouwen.
Bedankt voor alles!

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie